Gå til innhold

Problemer med spore.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt inn spore på pc'n min fra cd. Når jeg prøver og starte spillet så skjer det ingenting, jeg har prøvd og legge det inn flere ganger. Det legger seg heller ikke inn i startmenyen slik som andre spill.

Når jeg begynte og bla litt i mappene til spore så greide jeg og få opp en beskjed fra windows om at spore har sluttet og virke etter og ha klikket på launcheren.

Noen som vet hva jeg gjør galt her, for jeg skjønner ikke filla og begynner å bli sånn passe frustrert

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

0: Skjekk Systemkrav bak coveret.

1. Installer Spore

2. Bruk gyldig Kode og vær koblet til nettet (Internett aktivering krever det for å få spillet til å fungere)

3. Installer EA Download Manager

4. Vær pålogget på EA Download Manager, Start Spore, Pålogg, du vil få spørsmål om å laste ned ny patch, gjør det.

Eneste jeg kan tenke meg er at du ikke har fått aktivert spillet gjennom å være koblet til nett, eller hvis du har slettet Securom.

---------

Sjekk om du møter systemkravene, hvis du imøtekommer dem, kontakt kundeservice om du ikke får spillet til å fungere.

----------

Andre ting, Pass på å ha nyeste Dirct X, og oppdateringer + drivere.

Endret av Slettet+513
Skrevet

Ok, jeg har gjort alt uten hell.

Prøvde og ringe EA games kundeservice men de har byttet nummer, prøvde det nye nummeret og det er selvfølgelig ikke i bruk. Prøvde og følge hjelpen de gir på nettsiden deres uten hell.

Så nå har jeg sendt E-mail å håper at de kan hjelpe meg der.

Bare så det er sagt, jeg har en relativt ny spillemaskin som ble kjøpt inn for og spille age of conan. Alle drivere er oppdatert.

Hvis noen vet noe jeg ikke har tenkt på, så for all del, ikke hver sjenert :cry:

Skrevet

Fant ut hva problemet er, og det ser ut som om jeg er like langt. DVD spilleren min en 50031405 NEC DVD-brenner AD-5170 slik en, støtter ikke securerom, selgeren jeg kjøpte spillet av sjekket litt på nett etter software men det viste seg at DVD-spilleren hadde gått ut på dato. Pc'n min er relativt ny, 5 til 6 måneder gammel, så jeg går utifra at datakjeden liker og fylle opp nye pc'er med gammel skithardware som er utgått på dato.

Dette skal da liksom være deres svar på en bra spillemaskin.

Når jeg da prøver å ringe datakjeden så gidder de ikke å prate med meg engang. :mad:

Skrevet

Dersom problemet faktisk er at DVD-brenneren ikke "støttes" av SecuROM, ville jeg heller rettet frustrasjonen mot SecuROM. Her er det i så tilfelle ikke snakk om at DVD-brenneren ikke er god nok, men heller at SecuROM er for aggressiv og virker mot sin hensikt.

Skrevet

Retter heller frustrasjonen mot EA games jeg, ser ikke helt poenget med og prakke på brukerne slik skit, men ja jeg ble litt forbannet på datakjeden også over dårlig kundeservice fra første personen jeg snakket med, har tross alt handlet alt av pc'er og pc utstyr der i mange år. Men han andre fyren jeg pratet med var faktisk både hjelpsom og grei, og ga meg svar på det jeg ville vite isteden for bare og avfeie meg.

Det som er så trist er at jeg faktisk veldig gjerne vil spille spore, så det er vel ingen annen løsning enn og investere i en ny DVD spiller.

Skrevet

Du trenger ikke å kjøpe ny dvdbrenner.

Du kan spille spillet som vanlig om 5 minutter.

Steg 1: installer spillet

Steg 2: søk etter Paul.dll.(dette er dll filen som securom er avhengig av)

Steg 3: slett Paul.dll.

Steg 4: spill som vanlig, men husk å ha dvden i. Securom er nå deaktivert uten at EA games vet om det, ettersom EA får melding fra securom om at allt er i orden siden du har dvden i.

PS. maskinen vil forsatt treges ned så lenge du spiller pga securom, men securom er deaktivert mens du ikke spiller. Og installasjons limiten er permanent deaktivert.

PS dersom du vil ha spillet til evig tid er det bare å bruke dvd brenneren din til å lage en ekstra kopi.

Craken som brukes på nettet til de fleste torrenter er strengt tatt ikke nødvendig om hackerene hadde brukt den metoden.

Den metoden kan brukes til å spille alle securom v7.0x spill på nettet.

Skrevet

Hmm merkelig hva folk vet enkelte ganger hehe. Vel jeg prøvde, filen ville ikke la seg slette til å begynne med så jeg måtte legge den i en mappe og slette den fra skrivebordet. Men det ser ut som om spillet ikke har lagt seg inn på pc'n i det hele tatt. Jeg skal prøve og ringe EA games kundeservice idag å høre om jeg kan få laste ned versjonen gratis fra nettet, jeg har jo tross alt kjøpt spillet.

Får jeg det, så skulle man jo tro at det vil virke også.

Fingers crossed :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...