Gå til innhold

Hva koster en vista key ? [løst]

1915

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har innstallert windows vista ultimate litt ulovlig :roll: og jeg vil beholde vista. så jeg lurer på hva koster en windows vista ultimate key ?

takker

Endret av Danielsm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1349 kr for en vista ultimate plate med key. synes prisen har gådd drastisk ned, siden jeg sjekka sist ( ifjord engang) tror den kosta 4000 da. da var det dyrt. men nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe bare keyen. har hørt at det skal være billigere enn å bestille vista cdn med key.

Skrevet
1349 kr for en vista ultimate plate med key. synes prisen har gådd drastisk ned, siden jeg sjekka sist ( ifjord engang) tror den kosta 4000 da. da var det dyrt. men nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe bare keyen. har hørt at det skal være billigere enn å bestille vista cdn med key.

Det er en OEM-versjon. Tror det billigste er å feile en validasjon og ta tilbudet Microsoft gir deg.

Skrevet

Det er en OEM-versjon. Tror det billigste er å feile en validasjon og ta tilbudet Microsoft gir deg.

1349 kr for en vista ultimate må være ett røverkjøp.

en kamerat av meg ringte microsoft norge ( i januar/februar ) for en deal med pirate utgave av home premium, kostet 1250 kr.

keyen kan du ikke kjøpe separat, man kjøpe hele pakke. ( cd'en koster ca kr 50,00 til kr 200,00 avhengig hvor du kjøpe: HP, Dell, Fijutsu/Siemens bla bla bla )

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...