Gå til innhold

super nintendo samleverdi?


fps_doug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

En vanlig brukt Snes-maskin har ikke noe samlerverdi. For å oppnå slikt må vi nesten snakke om en ubrukt maskin fortsatt i fabrikkembalasje...

 

For en vanlig brukt SNES er prisantyding over på 300-600 helt grei, avhengig av hvilke spill som følger med.

Lenke til kommentar
har en super nintendo noe samleverdi? tenkte å kjøpe av en venn, men gidder ikke å høre at de skal ha 1000000 kr for at det er en retro kjelden ting. er det noe verdi på den?

vet ikke om denne personen skal si det, men vil bare vite det her før jeg SPØR.

 

Hvorfor hadde det ikke bare vært lettere å søke på Finn eller eBay, eller faktisk spørre personen hvor mye han skulle hatt for den?

Lenke til kommentar
har en super nintendo noe samleverdi? tenkte å kjøpe av en venn, men gidder ikke å høre at de skal ha 1000000 kr for at det er en retro kjelden ting. er det noe verdi på den?

vet ikke om denne personen skal si det, men vil bare vite det her før jeg SPØR.

 

Hvorfor hadde det ikke bare vært lettere å søke på Finn eller eBay, eller faktisk spørre personen hvor mye han skulle hatt for den?

fordi han vil vite hva som er for mye og ikke.

Lenke til kommentar

Da jeg bodde i japan ga jeg 150kr for en strøken en. Spillene kostet mellom 5 og 10 kroner. Nå var sikkert japanerne flinkere til å ta vare på spillene sine enn vi er, i alle fall var det veldig mange konsoller og spill til salgs, men jeg synes uansett europeere ofte er litt for flinke til å hause opp prisene på ting av tullete "samleverdi"-grunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...