Gå til innhold

[LOTRO]Problemer med nedlastningsklient.. setter stor pris på hjelp :) (LØST)


Anbefalte innlegg

Ok, så nå har jeg prøvs å laste forskjellige versjoner av lotro en stund.. det går greit, helt til jeg skal installere det. Det ender alltid opp med at en fil er ødelagt, og at jeg ikke kan fullføre installasjonen. :cry:

Først hadde jeg mye problemer med eu client, men ble så fortalt at us versjonen hadde mye mindre problemer. Men nei, heller ikke det fungerer.. Noen som har noen tips?

Det er forresten en client som jeg ikke får til å fungere, nemlig den som man laster ned direkte fra free trial siden (us).. kan laste ned og alt, men når jeg åpner den skjer det ingenting.. :dontgetit:

 

Setter svært stor pris på om noen har en løsning på problemet.. har lastet ned klienter rundt 6 ganger nå.. bbegynner å bli litt lei :(

Endret av Redalon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, så nå har jeg prøvs å laste forskjellige versjoner av lotro en stund.. det går greit, helt til jeg skal installere det. Det ender alltid opp med at en fil er ødelagt, og at jeg ikke kan fullføre installasjonen. :cry:

Først hadde jeg mye problemer med eu client, men ble så fortalt at us versjonen hadde mye mindre problemer. Men nei, heller ikke det fungerer.. Noen som har noen tips?

Det er forresten en client som jeg ikke får til å fungere, nemlig den som man laster ned direkte fra free trial siden (us).. kan laste ned og alt, men når jeg åpner den skjer det ingenting.. :dontgetit:

 

Setter svært stor pris på om noen har en løsning på problemet.. har lastet ned klienter rundt 6 ganger nå.. bbegynner å bli litt lei :(

Vet ikke helt hvordan det free trial greiene virker, men jeg installerte nettopp spillet påny igjen. Da må du gjøre slik som dettte:

 

Last ned Clienten, last ned book 9, 10, 11, 12, 13, 14. Patch dem, skru på clienten, la den oppdatere patchene. Nå kommer du til login plassen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...