Lunneren Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Hei I dag måtte jeg formatere pcen min og instalere microsoft vista på nytt. jeg finner ikke driver cden til den. Noen som har dem eller vet hvor jeg kan få tak i driverene? Mvh Endret 19. september 2008 av Lunneren
sofTest Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg kan ikke finne spor etter noen VI-versjon av Scaleo noe sted på Internett. Er du sikker på att modellnummeret er riktig? Hvis du ikke finner ut av det, kan du prøve om ett vertøy som Everest eller SIW for å identifisere maskinvaren du ikke har driver for. Du kan da installere generiske drivere for disse.
Lunneren Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Jeg kan ikke finne spor etter noen VI-versjon av Scaleo noe sted på Internett. Er du sikker på att modellnummeret er riktig? Hvis du ikke finner ut av det, kan du prøve om ett vertøy som Everest eller SIW for å identifisere maskinvaren du ikke har driver for. Du kan da installere generiske drivere for disse. Sorry! siemens SCALEO EVI 2535 med VISTA
9hdoksaet4 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Gå HER, så velger du Deskupdate på høyre side. Det er et program som finner oppdaterte drivere som er tilpasset maskinen din. Endret 20. september 2008 av 9hdoksaet4
Lunneren Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Gå HER, så velger du Deskupdate på høyre side. Det er et program som finner oppdaterte drivere som er tilpasset maskinen din. Det har jeg prøvd. Men jeg får bare connection error eller en feil meldingen som er vist på bilde. ( Jeg har instalert en piratecopy av vista, men jeg har brukt lisenskoden som står på siden av pcen min. kan det ha noe og si?
sofTest Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Du skal finne driverene på denne siden. Velg Entertainment devices, Scaleo EVi, og tast inn serienummeret på maskinen. Det att du bruker en kopiert plate skal ikke ha noe å si, bortsett fra att alle driverene du trenger ikke er inkludert på platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå