Laman Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en ny ferdigmontert stasjonær pc, og trenger forslag til gode kjøp. Det skal være en hjemmepc, men den bør også kunne kjøre nyere spill godt (f. eks. Portal). Har ikke tenkt å overklokke, og behøver ikke skjerm/tastatur/mus osv. Mvh. Øystein
NorkaBorka Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en ny ferdigmontert stasjonær pc, og trenger forslag til gode kjøp. Det skal være en hjemmepc, men den bør også kunne kjøre nyere spill godt (f. eks. Portal). Har ikke tenkt å overklokke, og behøver ikke skjerm/tastatur/mus osv. Mvh. Øystein 2,5 Ghz CPU 3gb Minne (eller mer) 512mb videominne 320 Gb HDD. Til dette systemet tok jeg utgangspunkt i Crysis (som fortsatt topper listen over høyeste systemkrav). Med en pc som denne bude du kunne kjøre crysis på medium
Pastafarian Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ville kjøpt Netshop´s DinSide PC. Velg vekk tastatur og mus pris ca 7200 kr.
NorkaBorka Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ville kjøpt Netshop´s DinSide PC. Velg vekk tastatur og mus pris ca 7200 kr. Den virket veldig grei! Men om han tar noe med litt"svakere" enn ett 4870 kort kan han spare 1500. F. eks et vanlig 9500, men det er jo opp til han. Om det er 7K som er budsjettet er den pcen veldig fin
Laman Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Takker for alle svar! Netshop sin DinSide PC ser ut til å være midt i blinken. Skal se nærmere på den.
NorkaBorka Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Takker for alle svar! Netshop sin DinSide PC ser ut til å være midt i blinken. Skal se nærmere på den. Og siden det er crossfire støtte på den kan du i nærmeste fremtid innstallere et nytt skjermkort! (ikke at du kommer til å trenge det på en stund altså... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå