GRØNÅS Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg har hørt salige rykter om at Max Payne 3 skal komme ut før eller senere. Stemmer dette?
Aizen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg har hørt salige rykter om at Max Payne 3 skal komme ut før eller senere. Stemmer dette? ja
iSimen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg har hørt salige rykter om at Max Payne 3 skal komme ut før eller senere. Stemmer dette? ja Hadde vært fint med noen kilder, men ja, det kommer vissnok.
oleboo Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 hva snakker vi her da, 2015 tidligs ? ser jo hvor fort remedy jobber med alan wake
iSimen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 hva snakker vi her da, 2015 tidligs ? ser jo hvor fort remedy jobber med alan wake Haha, phuney. Antar at det ikke kommer om så altfor lenge. Max 2-3 år tenker jeg.
Aizen Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Max payne 1 er uansett det beste, bare synd at hollywood skal ødelegge med å lage en dritt film!!! Matt whalberg som max payne!!! LOL hvorfor ikke mel gibson eller noen som er litt mer voksne!
easthill- Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Matt whalberg som max payne!!! LOLhvorfor ikke mel gibson eller noen som er litt mer voksne! Mel Gibson har bikket 50 år, så jeg ser på han som litt for voksen til å spille Max Payne. Tror Mark Whalberg er det beste valget de kunne gjort - helt ulik er han heller ikke.
Moderat Bruker Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Jeg stemmer paa Bruce Willis. Siste jeg hoerte paa en traad lignende dette var at det skulle 3ern komme neste? men at det var en annen utvikler enn Remedy
Zarato Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg
iSimen Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg Rockstar ja. OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne.
Tørriss Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Matt whalberg som max payne!!! LOLhvorfor ikke mel gibson eller noen som er litt mer voksne! Mel Gibson har bikket 50 år, så jeg ser på han som litt for voksen til å spille Max Payne. Tror Mark Whalberg er det beste valget de kunne gjort - helt ulik er han heller ikke. Mangler skinnjakka og slipset men
iSimen Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Matt whalberg som max payne!!! LOLhvorfor ikke mel gibson eller noen som er litt mer voksne! Mel Gibson har bikket 50 år, så jeg ser på han som litt for voksen til å spille Max Payne. Tror Mark Whalberg er det beste valget de kunne gjort - helt ulik er han heller ikke. Mangler skinnjakka og slipset men Og barberingen
Vemund Veien Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Mark Wallberg er den minste av bekymringane ein har i dette filmprosjektet. Til dømes Mila Kunis som Mona Sax er ikkje akkuratt det eg vil kalle ein match.
qazy Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg Rockstar ja. OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Du er tydeligvis imbesill som ikke kan se for deg Bruce Willis i rollen som Max Payne. Om han klarer å kjøre en Sin City stil over karakteren sin, hadde det vært midt i blinken. On topic: Jeg har ikke tro på Rockstar som utvikler av et nytt Max Payne
stmonsen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Max payne 1 er uansett det beste, bare synd at hollywood skal ødelegge med å lage en dritt film!!! Matt whalberg som max payne!!! LOL hvorfor ikke mel gibson eller noen som er litt mer voksne! haha. mark (eller var det matt?) wahlberg er vel blant de feteste man har på skuespillermarkedet innen action atm. jeg kan ikke komme på noen som passer bedre hvertfall. og ja, jeg har vurdert mel gibson og bruce willis.
iSimen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Var visst Rockstar som skulle lage det mener jeg Rockstar ja. OG NEI! IKKE BRUCE WILLIS! Ka faen er det med dere egentlig? Bruce Willis som Max Payne. Du er tydeligvis imbesill som ikke kan se for deg Bruce Willis i rollen som Max Payne. Om han klarer å kjøre en Sin City stil over karakteren sin, hadde det vært midt i blinken. On topic: Jeg har ikke tro på Rockstar som utvikler av et nytt Max Payne Bruce Willis er for gammel. For 20-30 år siden, ja KANSKJE!
iSimen Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Jim Carrey. Har du sett ham i 23? Det funka ikke akkurat for å si det sånn.
Wartom Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Jim Carrey. Har du sett ham i 23? Det funka ikke akkurat for å si det sånn. Vet. Det var en spøk
MrLee Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Max payne 1 er uansett det beste, bare synd at hollywood skal ødelegge med å lage en dritt film!!! Matt whalberg som max payne!!! LOL hvorfor ikke mel gibson eller noen som er litt mer voksne! haha. mark (eller var det matt?) wahlberg er vel blant de feteste man har på skuespillermarkedet innen action atm. jeg kan ikke komme på noen som passer bedre hvertfall. og ja, jeg har vurdert mel gibson og bruce willis. Det kan så være. Bare synd han ser ut som en ladyboy og aboslutt IKKE passer den visuelle stilen Max Payne har holdt i de to spillene. Men det er nå bare meg (og tydeligvis endel andre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå