kjermy Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg har skaffet et program, som jeg må kjøre som administrator for å kunne starte, men når jeg høyreklikker, så kommer det ikke fram noe kjør som administrator. Det gjør ikke det på noen programmer... Jeg har 32-bits Vista... Noen som aner hva som er galt, eller har en løsning? EDIT: Fikk det til... Jeg kunne bare høyreklikke --> egenskaper --> kompabilitet, og så krysse av i firkanten der det sto "kjør dette programmet som administrator" Endret 19. september 2008 av Lolli Siter Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Du ER vel administrator da?? Siter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Selvfølgelig... EDIT: Fikk det til... Jeg kunne bare høyreklikke --> egenskaper --> kompabilitet, og så krysse av i firkanten der det sto "kjør dette programmet som administrator" Endret 19. september 2008 av Lolli Siter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Etter formatering var alt tilbake til normalen... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.