Gå til innhold

Warhammer Online: CE items kode i Warhammer virker ikke


Anbefalte innlegg

har kjøpt ce preorder kit og forsøker å taste inn koden for å få bonus ingame items. fikk mail fra GOA om at prefix PCEIR1 var feiltrykk, og at jeg skulle bruke PCEIE1 i stedet. prøvde sistnevnte 2 ganger og fikk mail om at det var feil kode, prøvde så den med R til slutt, og har ikke fått noen mail ennå, etter 2 dager. vet også at andre i guilden har samme problemet.

 

er dette noe alle sliter med, eller bare noen få utvalgte? finner ikke noe info om det på warhammeralliance heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har kjøpt ce preorder kit og forsøker å taste inn koden for å få bonus ingame items. fikk mail fra GOA om at prefix PCEIR1 var feiltrykk, og at jeg skulle bruke PCEIE1 i stedet. prøvde sistnevnte 2 ganger og fikk mail om at det var feil kode, prøvde så den med R til slutt, og har ikke fått noen mail ennå, etter 2 dager. vet også at andre i guilden har samme problemet.

 

er dette noe alle sliter med, eller bare noen få utvalgte? finner ikke noe info om det på warhammeralliance heller.

Alle sliter med det, det står på news ett sted på hjemmesiden til spillet at de har konsentrert seg om å få opp registering først. I neste omgang får vi brukt kode for tingene. Som kompensasjon blir det en eller to uker gratis spilling. Skal se om jeg finner link iløpet av dagen om jeg får tid....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...