Gå til innhold

Viderekobling til Skype!


Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg en av de som blir syke av å snakke i mobiltelefon, men jeg kunne gjerne tenkt meg å begrense bruken mer enn jeg gjør idag. Det kunne for eksempel vært praktisk for meg å viderekoble mobilen min til Skype.

 

Hvorfor kan ikke mobilleverandører f.eks ha en tjeneste hvor alle samtaler som kommer til mobilen din når den er avskrudd går til en Skype konto du kan registrere på nettet?

 

Mulig at de potensielt kan tape noe inntekter på tjenester som telefonsvar osv, men isolert sett, hvis alternativet er å ha mobilen påskrudd så må jo alle mobilselskaper tjene på å tilby en slik tjeneste gratis, iallfall de som ikke har eget nett?

 

Eller er dette bare en dårlig ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg husker riktig så kan du vel ha et telefonnummer på skype som man kan ringe til som om det var vanlig fastlinje eller bredbåndstelefon? I så fall ville jeg tro at det ikke skal være noe problem å sette en viderekobling dit på samme måte som du gjør til en annen telefon.

Vennligst rett på meg om jeg tar feil her :p

Vel foreløpig kan du ikke ha et norsk nummer, og uansett vil dette bli dyrt, særlig hvis du viderekobler til et utenlandsk nummer. Jeg er interessert i en gratis løsning.

Lenke til kommentar
Har du Tele 2 (ikke Sheriff) er jo samtaler til Sverige gratis. Sjekk om det også gjelder viderekobling, så kan du jo skaffe deg et svensk Skype-nummer.

 

Lik pris Norge-Sverige gjelder ikke for sheriff, står klart i betingelsene ;)

Det er jo det han sier ;"Ikke sheriff".

 

Synes det var ett godt forslag. forsøk det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...