Gå til innhold

Kan du anbefale din PvE-Realm?


Anbefalte innlegg

Edit: Vi har nå bestemt oss for Kult Tiras, og startet migreringen - så tar vi det derfra. Bare å whisper in-game og si hei. Har kun flyttet min ene char forløpig, den andre kommer i løpet av helga. Den som er flyttet heter "Sárion".

 

 

Hei!

 

Vi er en vennegjeng på 4 som vurderer å migrere fra PvP til PvE.

Vi spiller i dag på Grim Batol og er Allicane.

Ønsker å havne på en server med god balanse mellom Alliance og Horde (hvem gjør ikke det ? :tease: ), men det viktigste er at det er en aktiv Realm og at det er mange nordmenn der.

 

Vi er alle level 70, og satser på PvE End-Game, Semi-Casual, ikke noe Hardcore her ;)

 

Den Realmen som foreløpig er mest aktuell er Kul Tiras da 3 av oss har lowbies der, men aner ikke hvor aktiv den Realmen er nå :hmm:

 

Så - før vi evt. bestemmer oss, og legger ut euroene for å få flyttet "x" antall characters, kan du anbefale oss en Realm?

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KT er helt ok den. Kan være vanskelig å få 5manns nå, men det er mest avhengig av klassen din. Tank+healer er instant join som oftest. Regner vel at de fleste realms har lite aktivitet på 5manns, siden TBC er ganske gammel nå.

 

Ellers flere ok guilds på horde, med voksne folk. Overraskende mye nordmenn, guilden min ble overrasket her om dagen en først sa noe på norsk under raid, da kom det frem hvor mange nordmenn det egentlig var. :D

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Vi har bestemt oss for Kul Tiras, så får vi se hvordan det går.

 

Har allerede flyttet min lvl 70 Hunter (Sárion), men spiller minimalt på den nå om dagen, spiller på min kommende nye main som er lvl 64 Priest (Gelius).

 

Er en del som må organiseres fra diverse bankchars, før jeg kan flytte denne over, men satser på at det er i orden i løpet av helga.

 

Så vidt jeg har skjønt er det kun ett norsk alliance guild på Kul Tiras, mulig de blir litt for «hardcore» (3 raiddager i uka) for oss. Vi er 3 stykker på 26 år, pluss en trivelig kar i midten av 30-årene. Skal oppdatere fortløpende her, etterhvert som vi migrerer over, så kan dere gjerne sende en whisper og si «hei» :)

 

Foreløpig er disse migrert:

Swisrmyknife [70] Night Elf Druid (Feral Combat) - Tank - Eivind

Sárion [70] Night Elf Hunter (Beast Master), DPS - John Richard

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

spiller selv på dragonblight(horde), vil si at det er en realm å anbefale. har hørt en del si at horde er undertallig i forhold til alliance der, men har ikke merket noen problemer med det. eneste er vel at det er vansklig å få tak i tank til pug etc. en bakdel kanskje, vis dere er vant til grim batol så er det vel enkelte elementer ved denne realmen som kan virke litt slapt.

Lenke til kommentar

I mine øyne er KT en død server, hihi. Ikke for å være veldig dramatisk.. Spesielt communityet var veldig mye bedre før. Vi har et uoffisiellt forum som kanskje er verdt å besøke, mange som henger der. (http://kul-tiras.com)

 

KT -var- et realm med ikke så mange store guilder der folk var "tight", men det har det bare blitt mindre og mindre av.. Trist men sant. I pre-tbc/naxx/aq40 tider var det et ekstremt bra community!

 

Jeg transferret iallefall vekk fra den nå, til Grim Batol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...