Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med bilstereo.

snedi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg trenger hjelp fra noen kyndige på bilstereo,jeg har en LG LAC-M1600R som har begynt å leve sitt eget liv, den bytter radiostasjon hele tiden,låser volumknappene,låser cd spilleren hvis jeg bruker den,nekter generelt på alle kommandoer den får.Slår jeg den helt av, slår den seg på etter 10-15 sekunder.

Er det noen der ute som kan gi meg noen tips for å få den syke pasienten min til å fungere igjen?

eventuelt fortelle meg hvordan den kan re-settes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjekk alle tilkoblinger, og spray med litt kontaktspray i kontakten mellom fronten og spilleren (hvis du har avtagbar front)

Takk for tipset,prøvd ut nå,men ble ikke bedre..

Skrevet

Sleit med noe lignende på min spiller, der var det "tutten" som skal bli klemt inn når fronten står på som ikke ble klemt skikkelig inn. Litt teip på fronten sånn at den ble det hjalp veldig.

Skrevet
Sleit med noe lignende på min spiller, der var det "tutten" som skal bli klemt inn når fronten står på som ikke ble klemt skikkelig inn. Litt teip på fronten sånn at den ble det hjalp veldig.

Frontpanelet sitter godt fast,har bare tatt det av ca ti ganger etter at det ble montert i fjor sommer,men skal sjekke ut det tipset.. Takk takk.. Flere gode tips mottas gjerne..

Skrevet
For meg var det enten kulde eller varme som gjorde at plasten ble mindre/større som gjorde problemet, ikke at det var tatt mye av og på.

Hmmm,det fungerte fint i vinter,å da sto bilen i varm garasje på natta (ca 7 grader) å ute i alle slags temperaturer,

problemet startet for ca 3 uker siden,så temperatur tror jeg vi kan utelukke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...