Gå til innhold

Mista passordet, emailen og det hemmelige spørsmålet

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hey! Jeg tenkte at jeg skulle prøve wow, så jeg lånte en account fra en venn. Jeg likte wow ganske godt og bestemte meg for å skaffe det selv. "Vennen" hjalp meg med registrering og alt sånt, jeg husker ikke hva det hemmelige svaret var, og det var hans email det ble registrert på. Jeg kunne brydd meg mer, men siden jeg fikk lyst å spille litt igjen, og jeg har komt opp i lvl 60 og noe, kunne det vært greit å ha den accounten.

Vennen min har skiftet mail, etter at han ble "hacket" under lan og slikt. Nå er det ingen som vet passordet på emailen hans :p. Jeg har prøvd å ringe til 800 12 663, som jeg leste på woweurope var et nummer jeg kunne ringe for å få hjelp med whatever. Her treffer jeg på en man, han spørr hvor jeg ringer ifra, og henviser til et nytt nummer(80012227). Her treffer jeg på en maskin som spør etter forskjellige nummer, noe jeg ikke forstår, siden jeg ikke er så stå i engelsk. Visst ingen kan hjelpe, så tar jeg det ikke så tung, bare lurer litt på hva jeg skal gjøre for å få den tilbake. Helt enig at jeg kunne tatt mye mer forhåndsregler ol. for å forebygge. Men som sagt, jeg vil ikke ha poster om hvor dum jeg er osv. Visst noen lurer så har jeg også postet dette for en venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobba i Blizzard et par år, og med tanke på at det ikke er din account og du ikke kan fremvise dokumentasjon, er sjansen stor for at du ikke får tilgang til den kontoen. Vanligvis i tilfeller der man ikke hadde SQ, mail eller lignende krevde Account and Billing vanligvis pass eller annen gyldig legitimasjon på accountholder (som ikke er deg hvis jeg har forstått rett).

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Kontoen står i "offers" navn ja :p

De tar ikke imot personlige spørsmål, eller lignende? Tidligere passord kanskje?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Ser du skriver "venn". Er det mulig at han har stjålet kontoen din og later som om mailen hans er blitt hacket, eller stoler du på han?
Jada, 100%, av grunner jeg ikke skriver her :)
Skrevet

"Vennen", "hacket", Nå er det ingen som vet passordet på emailen hans... Høres utrolig suspekt ut på måten du legger det frem på. Siden du ikke brydde deg mer til å begynne med, synes jeg egentlig ikke synd på deg. "Jeg sa bare ja til å få kredittkort, visste ikke at jeg måtte betale tilbake det jeg brukte"-holdning. Kjøp deg en ny pakke og levle en ny karakter, tar ikke mange dagene med økt exp.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
"Vennen", "hacket", Nå er det ingen som vet passordet på emailen hans... Høres utrolig suspekt ut på måten du legger det frem på. Siden du ikke brydde deg mer til å begynne med, synes jeg egentlig ikke synd på deg. "Jeg sa bare ja til å få kredittkort, visste ikke at jeg måtte betale tilbake det jeg brukte"-holdning. Kjøp deg en ny pakke og levle en ny karakter, tar ikke mange dagene med økt exp.
Poenget var at jeg ikke syns synd på meg selv heller, gjør meg ingenting å kjøpe ny, bare lurer på om det er mulig :p
Skrevet

Hehe, digger "bare start på ny, det går så kjapt atte"-holdningen. Selv med raskt tempo, uten recruit-a-friend, tar det gjennomsnittlig 120 timer fra 1 til 70, gitt at man har kapital og gir beng i dungeons/professions. Riktignok bare 1.5ish til 60.

Sånn forresten kan du, hvis vennen din tillater det, scanne inn et av hans dentifikasjonskort og således gjenvinne kontoen. Ikke at jeg hadde gjort det. :pq

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Ut ifra det grunnlaget du oppgir her håper jeg at du ikke får passordet, ellers ville jeg betvilet sikkerhetsnivået på systemet. Ikke vondt ment, men likevel ;)
Ja, da hadde det vært ganske enkelt å få andre sin informasjon :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...