seigmann Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Noe vits å laste? er det noe man trenger? Noe viktig? Eller er det bare for de som spiller mye spill osv?
Goebbels Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Mafia funket bedre for meg etter at jeg opgraderte til dx9.
seigmann Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 okey.. nå spiller ikke jeg så mye spill da..uten om cs.. så da tror jeg at det ikke er mye vits å oppgradere.
notarget Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Alltid fint å ha de nyeste oppdateringene og patcher
Grimbo Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Det kan vel lønne seg i det lange løp etterhvert som flere spill vil trenge direct x 9.0 for å fungere. Det er visst også mulig at grafikken i noen spill vil bli bedre/raskere fps eller noe sånt, eller som de selv sier: "DirectX 9.0 improves the graphics, security, and performance of your operating system. Download and install this update for your Windows 98, Windows ME, Windows 2000, or Windows XP-based system." så det så
TLZ Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Dette gjelder det meste:Ikke oppgrader dersom du ikke har problemer, da ungår du å skape dem... Alså, det er ikke vits å oppgradere viss du ikke har problemer......Trenger det være vits da? :wink:
Blib Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Jeg lasta ned DX9 asap som jeg fikk Radeonet mitt, grunnen er vel egentlig at det alltid er kjekkest å ha det nyeste og det beste. Men som sagt, "if it aint broken, dont fix it"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå