Gå til innhold

spill og grafikkort?


Anbefalte innlegg

jeg lurer på om det er noen som har vært borti dette:

 

jeg har nemlig et problem. jeg tror kanskje at mitt grafikkort ikke støtter the sims 2

jeg får lagt det inn, men når jeg skal starte det kommer jeg så vidt inn på spillet før det henger seg.

et sted etter firkanten dukker opp og han viser logoen i introen og startmenyen.

jeg kjøpte meg ny pc i november og jeg tenkte ikke over at det kunne bli et problem.

 

jeg har flere tilleggs pakker: årstid, forretningsliv, livetsskole og bon voyage (som jeg nyligen fikk i gave)

jeg la inne alle de 4 første tilleggspakkene jeg har, før jeg prøvde å spille litt, men da jeg oppdagen at det hang seg tenkte jeg at jeg hadde lagt det inn feil så jeg slettet alle pakkene og hovedspillet før jeg prøvde å legge inn kun hovedspillet.. men det var da jeg oppdaget at det hang selv selv der. jeg la også merke til at memory spillet som man kan spille når hovedspillet instaleres ikke virker.. vinduet har en meny men selve spille området er bare hvit.

 

jeg har vært inne på the sims sine hjemme sider og sjekket ut grafikk kort som skal fungere på the sims men mitt står ikke på lista over hverken bra eller dårlige kort. og o følge siden dems så skal ikke det at jeg har vista være noe problemMinimum krav

 

jeg lasta ned laptopversionen the sims castaway, for å sjekke om den vil fungere. og det gjore den uten problem.

 

jeg har en Asus F5R

 

og dette har da dukket opp igjen fordi jeg håper at min data ville ta the sims 3.

 

 

vet ikke om noen har vært borti det, men setter pris på svar.. har prøvd å kontakte EA uten noen som helst tilbakesvar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjek med denne nettsiden da

 

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

 

der kan du finne det spillet du lurer på om virker på din maskin, teste og få en systemanalyse rett i fanget, i tillegg til at du vil se hva i pcen som er for svakt for spillet.

 

super side.. bare et problem.. jeg fikk pass på alle.. men sjekker den grafikken? eller er det bare jeg som ikke ser det

Lenke til kommentar

Video Card

Minimum: 32 MB 3D accelerated video card (NVIDIA GeForce2/ATI Radeon VE/Intel Extreme Graphics or better)

You Have: ATI RADEON XPRESS 1100 () PASS

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 32 MB , You have - 831 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

 

 

haha fant det.. men det jeg ikke skjønner er hvorfor det da ikke fungerer når det skal fungere :S

kan det f.eks hjelpe å formatere dataen? den har stått slik siden jeg startet daten første gang i november

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...