Gå til innhold

Magic 3.1 & Xenosaga


Anbefalte innlegg

Fikk tilbake PS2en min med Magic 3.1 igår. Gledet meg utrolig til å spille Xenosaga, men nei da, det fungerte ei. Utrolig kjipt, siden dette var hovedgrunnen til at jeg modifiserte maskinen min. Håper nå at det er en måte å få det til å fungere på. Spillet er originalt (NTSC-U). Disken står og surrer inne i maskina og bildet viser bare "browse" og "system settings". Ingenting skjer. Skal kjøpe Suikoden III idag. Jeg håper virkelig at det fungerer.

 

Noen som har hatt noen lignende problem med Magic chippen eller andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme problem kjære venn:( Det er helt på trynet det er BARE med Xenosaga det ikke funker fordi vi rett og slett har for gamle PS2er, som ikke kan lese Import dual layer DVD... for meg har det funket 2 av 50 ganger. Jeg har prøvd alt.. prøv og sett PS2 vertical da sies det at det for noen går.. ikke vet jeg.. men det kommer vel noe løsning snart. Si fra om du finner ut noe du også.

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve mer idag. Jeg hørte fra en annen (med V3) at han hadde åpnet opp maskinen og tørket av laseren med en Q-tip. Da klarte han å spille det i løpet av ca. 5 forsøk. Tror jeg skal prøve det idag.

 

(hvis jeg finner ut hvordan man åpner opp maskinen :roll: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...