Gå til innhold

Hvordan laste ned offline-MSDN til MSC#?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bruker Microsoft Visual Studio C# Express Edition på en bærbar. Og da har jeg ikke alltid internett. Hvor kan jeg laste ned MSDN slik at jeg kan bruke det uten internett?

 

Jeg vil helst ha det på F1-knappen, i lag med resten av hjelpe-korpset. Når jeg trykker F1, så får jeg ikke søke i MSDN-databasen fordi jeg ikke har internett. På offline-data (eller noe sånt), står det ingenting fordi jeg ikke har lagt til noe, sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg bruker Microsoft Visual Studio C# Express Edition på en bærbar. Og da har jeg ikke alltid internett. Hvor kan jeg laste ned MSDN slik at jeg kan bruke det uten internett?

 

Jeg vil helst ha det på F1-knappen, i lag med resten av hjelpe-korpset. Når jeg trykker F1, så får jeg ikke søke i MSDN-databasen fordi jeg ikke har internett. På offline-data (eller noe sånt), står det ingenting fordi jeg ikke har lagt til noe, sikkert.

Du må nok laste ned hele internettet!

 

Du kan ikke bare laste ned MSDN, men mener du kan abonnere på MSDN Library. Tror det enten er gratis eller en symbolsk sum for å dekke porto. Da får du dette pluss en masse annet. Tror pakka heter TechNet eller noe slikt, men jeg er ikke sikker på om de har dette lenger. Overlater til deg å finne ut av det

Lenke til kommentar
CD?

Hva med oss som bruker floppy?

Jeg er rimelig sikker på at den kommer på DVD faktisk. Og hva med oss som bruker hullkort?

Aldri hørt om! Jeg får fortsatt alle dataene mine med 8 brevduer som representerer hvert sitt bitt i en byte. Det går helt fint, med mindre en eller annen jegerjævel skyter ned ei due eller to. Men det spiller ingen rolle for jeg har handshaking i protokollen slik at jeg sender tilbake duene i CRC format og får svar tilbake om byten var ok. Kan anbefales. Relativt kostnadsfritt (duene spiser under veis og som kjent så har de seg med hverandre innimellom) og du kan sende data rimelig langt på relativt kort tid. Men se opp for virus som fugleinfluensa og lignende. Symantec har ikke kommet med noe antivirus for det enda..

Lenke til kommentar

Jeg var så talentløs at jeg sendte en mail til Microsoft Norge, og da var de (enda mer) talentløse, så de gadd ikke å ta en kjapp telefon, de bare henviste meg til en mail, eller noe.

 

Får prøve å google enda mer da...

 

BTW, så utklasser røyksignalene mine de simple duene dine, HDSoftware! :D

Lenke til kommentar
Jeg var så talentløs at jeg sendte en mail til Microsoft Norge, og da var de (enda mer) talentløse, så de gadd ikke å ta en kjapp telefon, de bare henviste meg til en mail, eller noe.

 

Får prøve å google enda mer da...

 

BTW, så utklasser røyksignalene mine de simple duene dine, HDSoftware! :D

Så vidt jeg kjenner til så har ikke Microsoft noe annet en et salgskontor i Norge. Ringer du f.eks. Microsoft Helpdesk så havner du ett eller annet sted i utlandet eller i beste fall hos et annet selskap i Norge som er sertifisert av Microsoft. Jeg jobbet en gang i et Oslo firma som heter, eller i allefal het, Norsk Kompetanse Akademi. Der hadde jeg behov for å snakke med en Microsoft mann og etter en del frem og tilbake så viste det seg at jeg bare kunne rusle opp i 4. etasje der jeg satt, for der var han også, og hadde ingenting med Microsoft å gjøre utover det å drive support for dem.

 

Dine røyksignaler er nok bedre enn mine brevduer, tenker spesiellt på muligheten til å ha rele poster på fjellknausene rundt om kring. Du vil dermed oppnå en raskere og mer effektiv datatrafikk. Jeg kjøper den. Det er vel dermed avgjørende for kvaliteten hvilke tresorter man bruker i bålet da vel, med mindre man fyrer med olje som vil gi et sort og fint bit. Eneste problemet jeg ser her er sikkerhet. Man kan selvsagt kryptere, men hvordan forhindre at uvedkommede ikke kommer inn på ditt nett? Mine brevduer har jo et dedikert mål og vil ikke påvirkes, med mindre noen slenger ut en boks fuglefrø og rapper ei due, men det vil jo handshakingen ta seg av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...