tom_bjk(politistudent) Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Sikkert et idiotisk spørsmål,men hvordan i he***tte loader man opp igjen savegames?? Er jo kun "continue last savegame" alternativet som kan loade...Jeg vil gjerne loade opp gamle savegames.
kjermy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Bare ta "continue last savegame", så kan du loade i puase menyen...
tom_bjk(politistudent) Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 (endret) Bare ta "continue last savegame", så kan du loade i puase menyen... Finner ingen load i menyen,kun saving...jeg er totalt n00b,klar over det. Edit: Glem det. Måtte ut i hovedmenyen på options for å loade.. Endret 15. september 2008 av tom_bjk
kjermy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hmmm... Kanskje jeg sa feil.... Er ikke sikker, men det burde jo gå an...
Rookie_NO Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 (endret) Under "Options" har du en mulighet for "Manage saved games" eller noe lignende. Når du klikker inn her får du en oversikt over de lagrede spillene. Herunder kan du også velge "Load this save" eller "Delete this save" synes jeg å huske. edit: Bare jeg som har problemer med at Merc 2 laster feil spill ved oppstart? Det naturlige er selvfølgelig siste save, men jeg får stort sett ett save helt fra starten... En annen ting jeg la merker til var at jeg plutselig hadde fått veldig høy "played" tid på savesene mine. Lå på rundt 6 timer, så plutselig hadde jeg over 30 timer. Har nå over 40 timer logga på savesene mine, men det er ikke snakk om at jeg har brukt så lang tid på spillet! Endret 17. september 2008 av Rookie_NO
olz Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 eg har et anna problem angåande savegames: eg får heile tida korrupte savegames :S har prøvd å reinstallere, hjelpe ikkje så veldig. Og google-søka berre kjem opp med masse diskusjona om kor dårlig spelet e pga masse bugs. Noken som kan hjelpe?
Fable123 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 eg har et anna problem angåande savegames: eg får heile tida korrupte savegames :S har prøvd å reinstallere, hjelpe ikkje så veldig. Og google-søka berre kjem opp med masse diskusjona om kor dårlig spelet e pga masse bugs. Noken som kan hjelpe? Det står noe om det her
olz Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 eg har et anna problem angåande savegames: eg får heile tida korrupte savegames :S har prøvd å reinstallere, hjelpe ikkje så veldig. Og google-søka berre kjem opp med masse diskusjona om kor dårlig spelet e pga masse bugs. Noken som kan hjelpe? Det står noe om det her Kul form for savegames: er det noken anna form for tegn enn a-z i bana til lagringsmappa så blir savegamsa korrupte fordi spelet ikkje finne den igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå