Gå til innhold

Mercenaries II. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bare ta "continue last savegame", så kan du loade i puase menyen...

Finner ingen load i menyen,kun saving...jeg er totalt n00b,klar over det.:p

Edit: Glem det. Måtte ut i hovedmenyen på options for å loade..

Endret av tom_bjk
Skrevet (endret)

Under "Options" har du en mulighet for "Manage saved games" eller noe lignende. Når du klikker inn her får du en oversikt over de lagrede spillene. Herunder kan du også velge "Load this save" eller "Delete this save" synes jeg å huske.

edit: Bare jeg som har problemer med at Merc 2 laster feil spill ved oppstart? Det naturlige er selvfølgelig siste save, men jeg får stort sett ett save helt fra starten... En annen ting jeg la merker til var at jeg plutselig hadde fått veldig høy "played" tid på savesene mine. Lå på rundt 6 timer, så plutselig hadde jeg over 30 timer. Har nå over 40 timer logga på savesene mine, men det er ikke snakk om at jeg har brukt så lang tid på spillet!

Endret av Rookie_NO
Skrevet

eg har et anna problem angåande savegames: eg får heile tida korrupte savegames :S har prøvd å reinstallere, hjelpe ikkje så veldig. Og google-søka berre kjem opp med masse diskusjona om kor dårlig spelet e pga masse bugs.

Noken som kan hjelpe? :p

Skrevet
eg har et anna problem angåande savegames: eg får heile tida korrupte savegames :S har prøvd å reinstallere, hjelpe ikkje så veldig. Og google-søka berre kjem opp med masse diskusjona om kor dårlig spelet e pga masse bugs.

Det står noe om det her

• 2 uker senere...
Skrevet

Det står noe om det her

Kul form for savegames: er det noken anna form for tegn enn a-z i bana til lagringsmappa så blir savegamsa korrupte fordi spelet ikkje finne den igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...