Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger hjelp, tror dataen har fått virus :S


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lastet ned veldig mange programmer i det siste. Det meste har eg lastet ned fra stardock. Har lastet ned programmer som rocketdock, alienware theme manager elr ka det no heter og masse slikt.

Internettet e det eneste som funker skikkelig

Å nå når eg startet dataen så klikket det helt for den. det viser for eksempel ikke ikonbilde på så mange av tingene og masse slikt ser helt jæ*** ut.

Vanskelig å beskrive, så tror eg prøver å få et bilde.

Har prøvd å avinstallere programmene. MEN! Det går ikke!! :S

Det går ikke an å avinstallere en drit! det kommer opp ''feil'' også et eller annet drit :S

Kan ta SS av det også.

 

post-139521-1221487797_thumb.jpg

 

skal fikse den med flere bilder, må bare legge dette inn så jeg ikke pluselig mister alt.

 

post-139521-1221488329_thumb.jpg

 

post-139521-1221488543_thumb.jpg

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaaaaaaa det er IKKE et virus men et problem DU har greit ut av alienware theme manager:) løsning: høyere klikk - tilpass - vindusfarge og utseende også velger du windows vistaa basic

 

Eg har gjort det. Eg og trodde det var det at alienware themet hadde klikket, men var like jæv*** når eg skiftet til vanlige windows også :S

Lenke til kommentar
Kjør en skann med virus prog... for å få vekk de programmene du har lastet ned bruker du http://www.revouninstaller.com/ så ser du hva som skjer

 

Har prøvd å scanne. Den fant ingen ting.

Eg skal prøde det programmet du sa, men tror ikke eg kommer til å klare å laste det ned, når eg prøver å laste ned program no, så kommer det opp at eg må velge et program å åpne det med, men det kommer ingen program på listen :S

Lenke til kommentar

YES!!! :D:D

 

Klarte det! Eg bare slo av dataen ved å holde inne av-knappen. Så når man då slår den på igjen så kan man velge hvilke modus man skal starte den i, så valgte eg en sånn safty-ting slik at det bare var noen få ting som funket, så gikk eg inn på avinstaller programmer, så avintallerte eg mange av de nye programmene eg ikke brukte så masse, så restartet eg den, å no funker den perfekt! :D

 

Takk til dere som gadd å prøve å hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...