Gå til innhold

Ny bærbar data - til spilling.


Morten1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Hehe, spørs om de PC-ene kjører Sims. Anbefaler 5930G, men hvis du vil ha en billigere kan du se på 5530G, 5720ZG eller 5920G. Acer har mang gode og billige maskiner.
Den første burde ikke ha noen problem med det, den andre var bare for priseksempel ;)
Lenke til kommentar
Hehe, spørs om de PC-ene kjører Sims. Anbefaler 5930G, men hvis du vil ha en billigere kan du se på 5530G, 5720ZG eller 5920G. Acer har mang gode og billige maskiner.

 

 

5720ZG??

Du har åpenbart ikke peil på dataer i det hele tatt. Jeg synes det er åndssvakt å kommentere en slik tråd når du åpenbart ikke eier peil på pcer. Skjerp deg!

Lenke til kommentar

Som andre har nevnt her, anbefaler også jeg at du tar en titt på Acer Aspire 5930G. Les også Acer Aspire 5930G samletråden på dette forumet.

 

5930G er kåret til best-i-test på Dinside.no. Og selv om man må ta slike tester med en klype salt, så har de truffet bra i denne testen, slik jeg ser det. Vær forøvrig oppmerksom på at 5930G kommer i flere forskjellige utgaver.

 

Her er linken til testen:

http://www.dinside.no/data/maskinvare/pc--.../art785862.html

Lenke til kommentar
Hehe, spørs om de PC-ene kjører Sims. Anbefaler 5930G, men hvis du vil ha en billigere kan du se på 5530G, 5720ZG eller 5920G. Acer har mang gode og billige maskiner.

 

 

5720ZG??

Du har åpenbart ikke peil på dataer i det hele tatt. Jeg synes det er åndssvakt å kommentere en slik tråd når du åpenbart ikke eier peil på pcer. Skjerp deg!

 

Javel? Hva er galt med den PC-en? Kjører Sims lett, og den er billig. Så skjerp deg heller!

Lenke til kommentar

Selv om toremh legger det frem på en dårlig måte tviler jeg også på at 5720ZG kan kjøre Sims 3 når det kommer tilfredstillende. NVIDIA GeForce 8400 GS og Intel Pentium Dual Core T2330 er ikke akkuat noe å rope hurra for lenger spesiellt ikke prosessoren. Denne ville fungert til disse spillene på en tilfredstillende måte og prisen er rundt der du vil ha den. Til sammenlikning kjørte jeg 3dmark06 på en DV7-1098 som har samme skjermkort,(men koster rundt 14k) men noe bedre prosessor. Denne fikk 4300 poeng med originale drivere og innstillinger.

 

Edit:Det skal legges til at jeg ikke husker om 3dmark06 sto på native oppløsning til skjermen som er 1440x900 mot 1280x800 på denne DV5-serien som ville gitt høyere score enn 4300 i tilfellet.

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...