Kuli94 Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Jeg og har joinet ;D -------------------------The Best ;D------------------------- ------------------------J. Reina------------------------------------- ----B. Hangeland-------W. Gallas------J. Terry----G. Clichy---- ----G. Barry---------MG. Pedersen-----Deco--------SWP------- ----------------------------F. Torres--------J. Carew-------------
hen_ning Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 er inne. lag: chech r.ferdinand-j.carragher-b.hangeland-n.vallente l.nani-l.modric-deco-a.young j.defoe-e.adebayor
Latias Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Cech Ferdinand - Upson - Nelsen - Hangeland Gerrard - Wright-Phillips - Fabregas - Barry Tevez - Robinho Først visste jeg ikke at man bare har £55m, så jeg tok de beste spillerne. Men da jeg ikke hadde mer penger igjen, merket jeg det. Egentlig skulle jeg ikke ha Upson og Nelsen i forsvaret, men jeg ble nødt til det. Noen som noen idéer til bedre forsvarsspillere som koster like mye (eller mindre) enn Upson/Nelsen?
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Slik er stillinga atm. Jevnt i toppen! 1 Thomas Karlsrud The Best ;D - 36 2 Kim André Sagberg Sagberg FC - 35 3 johny lopes jaylo fc - 35 4 Geir Ove Alnes Junta IL - 34 5 Magnus Walentin Walentin FC - 29 6 Vegard Thomassen Team Vegard - 27 7 Kjetil Nygaard Kvarstein FC - 19 8 daniel sundli The Dane`s - 8 9 trond merdem ElBruto - 3 Endret 13. oktober 2008 av sagberg
M_Jern93 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Mitt lag: Keep: Cech Forsvar fra V: Evra,Hangeland, Ferdinand, Bosingwa. Midt fra V: Gtierrez, Barry, Nasri, Babel Spiss: Torres,Robinho
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Enig sålangt, helt til denne runden Robinho = 9 poeng Adebayor (goal + assist til selvmålet til Faubert) = 5 poeng Mine største poengsankere i helga. Enda kulere at begge to i en privat liga hadde faubert på laget.
Latias Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Har jo nesten glemt laget mitt helt! Ligger faktisk på 5. plass i ligaen, og 2734. plass sammenlagt. Ligger på delt 1. plass i desember.
Latias Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Brukte mine fem bytter som man kan gjøre hver måned. Dette ligger i skyggen av Fantasy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå