Gå til innhold

HP LP2475W, KD911A4


hakongj

Anbefalte innlegg

Ser at HP LP2475W har fått mye bra omtale og har vært innom flere nettbutikker for å sammenligne priser. Noen nettbutikker har to forksjellige versjoner av denne skjermen med en prisforskjell på ca. 300 kroner. Den ene modellen har betegnelsen KD911A4, den andre KD911AT. Vet noen forskjellen på disse to modellene? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at HP LP2475W har fått mye bra omtale og har vært innom flere nettbutikker for å sammenligne priser. Noen nettbutikker har to forksjellige versjoner av denne skjermen med en prisforskjell på ca. 300 kroner. Den ene modellen har betegnelsen KD911A4, den andre KD911AT. Vet noen forskjellen på disse to modellene? :hmm:

 

Jeg ringte HP Norge for noen dager siden og spurte om akkurat det. De sa at modellene var identiske teknisk sett, og at de forskjellige betegnelsene kun hadde med prisforskjell å gjøre. Så da er det vel bare å velge det beste tilbudet...

Endret av drno
Lenke til kommentar

Kan ikke klage. Erfaringene mine stemmer veldig godt med det som står i testen Looper87 linket til.

Fargene er "feil" på alle ukalibrerte skjermer, og oversaturering er et problem med alle wide gamut skjermer(når sRGB brukes). Er man ute etter korrekte farger må man kalibrere uansett..

 

Eneste jeg har lagt merke til er at jeg får en mørk skygge bak objekter når jeg flytter/roterer dem raskt i 3d-programmer (rtc overshoot/ghosting). Jeg har ikke lagt merke til det i spill.

Lenke til kommentar

Litt OT, men om min ferske 2475: Jeg har 2 utrolig irriterende døde pixler som ikke lar seg fjerne med "gni-metoden". Har sjekket HP sine sider angående garanti, men har ikke klart å finne noe om pixler. Vet dere om de har noen slags pixelgaranti?

Kan jeg evt ta dette på garanti der jeg kjøpte den? (hos Papyrus)

Lenke til kommentar
Litt OT, men om min ferske 2475: Jeg har 2 utrolig irriterende døde pixler som ikke lar seg fjerne med "gni-metoden". Har sjekket HP sine sider angående garanti, men har ikke klart å finne noe om pixler. Vet dere om de har noen slags pixelgaranti?

Kan jeg evt ta dette på garanti der jeg kjøpte den? (hos Papyrus)

Litt utdatert info her. Du bør uansett kontakte HP å sjekke, men tror du har for få feil til å få erstatning siden du kun har 2 sorte pixels.

Endret av hishadow
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...