Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Wingman i Oslo - PU


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter en wingman til litt pickup-trening på byen i Oslo..

 

Er en ganske så vanlig gutt/mann på 26 år. Utdannet siving, nokså utadvendt. Tradisjon for å få folk til å le litt, men damene ute er iblant litt mer vriene.. Har lest/sett litt DeAngelo, RSD etc. Er ikke så lenge siden jeg oppdaget pickup-verdenen, og må vel innrømme at jeg er langt fra utlært. Etter et par måneder i bakevja, ønsker jeg å plukke det mer opp igjen, og da helst med en litt motivert wing. Dette kan jo også få synergier inn i karrierefremgang og andre deler av livet, ser klart nytte utenfor det å skaffe seg en ons.

 

Grunnen til at jeg går til nettet etter en wing er at de fleste i min omgangskrets er blitt tøffelhelter eller litt mer "bakpå" på byen, de snakker kun med folk de kjenner og ser tydeligvis ingen grunn til å endre på det med det første.

 

PM meg eller svar under..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jack_*

Jeg foreslår at du prøver deg på egenhånd.

 

Det er litt vanskeligere enn å ha med seg noen som støtte,

men belønningen blir stort sett større.

 

Jeg tipper du har lest og forstått masse. Fått mange nye innsyn.

Nå er det på tide å komme seg ut. Høste erfaringer og bevis

for det du har lest i bøker.

 

Lykke til!

 

J.Zeigler

Lenke til kommentar

Ser den litt.. har vært halvveis ute et par ganger alene. Gikk ikke så verst, det presser en til å ta kontakt med folk, i og med at det føles veldig unaturlig å henge alene ute på byen. Men det er jo også en viss fare for å virke litt "desperat" når man er der alene. Ens hensikter skinner kanskje litt godt gjennom, og da særlig hvis man er for "på".

 

Har dere erfaring med steder som passer bedre enn andre å gå alene til? Altså tips om typiske "minglesteder".. Ellers noen spesielle ting å tenke på?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jack_*
Hvorfor prøve på egenhånd? Er mye morsommere med wing, og om man har AA hjelper det noe sykt å ha en som pusher deg. Hørt om mange som går ut alene og ender opp med å ikke åpne noe som helst pga AA og mangel på state

 

Gode poenger.

 

Men jeg ser også folk som drar som juling når de er sammen med folk,

men ikke evner å åpne kjeften når de er alene.

 

Dette gjør selvtilliten din avhengig av miljøet rundt deg, og er derfor ikke

den urokkelige indre selvtilliten man bør ha.

 

Get out!

 

J.Ziegler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...