Gå til innhold

MKV filer hakker


hmmmmmmmmmm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avinstaller K-lite cocec-pack, den inneholder veldig mange Codec'r du sjelden får bruk for. I tillegg, prøv å finne ut om du har andre codecs installert på pc og avinstaller disse.

 

Jeg vil anbefale at du prøver ut CCCP Codec Pack, som hvertfall fungerer for meg. Hvis ikke, ta en tur innom sticky-posten rett over deg og se hvilke alternativer som finnes der.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Med en gang jeg hadde gjort dette kom jeg på at jeg hadde forsøkt det før. Nå henger lyden etter. Den er massivt ute av sync.

 

Bildet virket så mye bedre, men så hakket det volsomt igjen.

 

 

Jeg har avinstallert allle andre codexer. Og ingenting annet krevende går samtidig.

 

Så merkelig at dette fungerer for andre, og ikke meg, når pc`en min er splitter ny og greier.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei.

 

Når jeg prøver å spille av store mkv-filer så hakker det fælt. Bildet nesten fryser i ett sekund eller to, noe som gjør det umulig å se en film. :(

 

Dette er pc`en min.

 

Har prøvd alle tilgjengelige avspillings-program, MP Classic, VLC, ++

 

Har installert full K-lite codek-pakke.

 

 

Hva kan være feil??? :hm:

 

Jeg har akkurat det samme problemet med store filer... Kan fint se en 1gb filer som episoder av program, men når jeg lastet ned The Italian Job (1969 versjonen) som er mkv og tar 9GB, hakker det noe syyyyyykt:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...