Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskinen(e) skrur seg PÅ uten videre! :S


Anbefalte innlegg

hei

 

for noen uker siden kjøpte jeg ny laptop (dell m1330). den fikk ganske snart den sære uvanen at den skrur seg PÅ av seg selv.. i tide og utide. jeg har prøvd å skru den av på alle mulige måter, men det ser ikke ut til å spille noen rolle... om jeg lar den bare stå på, går den i dvalemodus etter en stund.. og da skrur den seg selv av og på, av og på, av og på, av og.. ja du skjønner..

 

har aldri hørt om dette problemet før, og trodde det var noe galt med pc'n.. men så begynte det å skje noe lignende med den gamle laptopen (dell 9400) også????? den har jeg hatt i 2 år og den har alltid skrudd seg av og HOLDT seg av når jeg tar ned lokket.. men i det siste har jeg til stadighet funnet den på med lokket igjen, uansett hvordan jeg skrudde den av..

 

er det et virus som går? scanneren finner ikke noe, hverken virus eller spyware.. men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan en maskin kan skru seg på av seg selv, fra AV tilstand (ikke bare dvalemodus)... er det noe program som gjør dette? først trodde jeg det var noe med det nye trådløse nettverket (som er det eneste "nye" på begge maskiner som jeg kan komme på), men jeg tar med den ene maskinen på jobb og det samme skjer der... og jeg får helt noia av å tenke på at den skrur seg på i sekken og smelter..

 

hjelp :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...