Gå til innhold

Problemer med N82, bra verksted i oslo?


supernoob

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen og god helg :)

 

Jeg har en Nokia N82 Black som sliter med å lese og skrive til minnekortet.

Har prøvd og bytte minnekort uten hell.

 

Får nok ikke levert den inn til garanti reparasjon pågrunn av en "hakk/dyp ripe" på mobilen nær minnekort hullet. ( Hakket/rippen er gammel og mobilen/minnekortet har fungerte i flære uker til nå ). Men jeg regner nesten med at reparatørene kommer til å gi hakket/rippen skylden og derfor ikke fikse mobilen gratis.

 

Lurte derfor på om noen hadde enten tips til å fiske problemet eller om det er noen utmerket mobil reparasjons buttikker i oslo.

 

Feilmeldingen er "Diskfeil - kan ikke fullfør....... prøv på nytt, eller data vil gå tapt"

 

Har hørt mye negativt om mobilfiksern i år 2007 og tidlig 2008, men har de klart å forbedre seg?

 

 

Beklager for den store "wall of text" men jeg blir meget takknemlig for gode replies :)

 

 

God natt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del, IKKE bruk mobilfiksern. Du risikerer faktisk det aller meste..mest provoserende er det at de ikke har mobilen klar når de sier de skal ha den klar. De tar seg også sinnsykt god tid, hvis ikke du vil betale ekspress(svindle) gebyret da. Har aldri vært borti dårligere service enn mobilfiksern faktisk.

Lenke til kommentar
Neida, ikke forsøk på svindel, han bare avskriver all mulighet for å kanskje få den på garanti. :tease:

 

Han vil bytte deksler for å dekke en skade for å se om han kan lure til seg en garanti-jobb. Det er forsøk på svindel. Jeg sier forsøk. For både du og jeg vet at det i de aller fleste tilfeller bare blir med forsøket siden det svært ofte er lett for oss å se at det er uautoriserte inngrep i telefonene :cool:

Lenke til kommentar

Er hakket på siden av telefonen der minnekort luka sitter, så er det ingen enkel jobb og bytte, selv med en god manual. Må plukke telefonen i biter nesten. Og selv om det ikke er hakk i dekselet så betyr det ikke at verkstedet ikke ser om den har fått en slag skade. Samt at de ser at du har tuklet inne i telefonen selv. Så det anbefales ikke.

 

Da må du værtfall betale for jobben + at du har måtte kjøpe deg deksel og muligens skadet telefonen mer under jobben ;)

 

Send den inn til service sier jeg, kan jo hende hakket ikke har noe med feilen og gjøre.

Og så er det jo ikke værre enn at du får et prisoverslag på hva det koster og reparere den, blir det for dyrt, så koster det deg noen hundre lapper for å sende den i retur ureparert.

 

Og det syntes jeg man kan koste på en N82 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...