Gå til innhold

InstantAction - Gratis fullverdige kvalitetsspill rett fra nettleseren!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

13a8955b77f67d50363a4205d049e060.PNG

Hjemmeside: http://www.instantaction.com

Jeg har æren av å meddele om et fantastisk nettsted ved navn InstantAction. For en stund tilbake skrev Gamer.no om at Tribes utviklerne holdt på med et nytt prosjekt, deres prosjekt er nå ute!

InstantAction er et nettsted med samling av kvalitetsspill (basert på Torque-engine). Alle spillene kjører fullverdig fra nettleseren. Ikke bli skremt ang. lag og spillbarhet, InstantAction støtter fullscreen på Legions (arvtakeren til Tribes 2) og dedikerte servere er på plass. Den norske spillerbasen er marginal, derfor meddeler jeg denne informasjonen til forumets medlemmer.

Til dere som har registrert dere, hadde vært greit om dere kunne skrevet brukernavnet her, slik at vi kunne fått en oversikt over forumets IA medlemmer ;)!

Spill

Legions.pngLegions:

Fallen Empire: Legions (or simply Legions) is a First Person Shooter that features a jetpack that allows for a style of movement known as 6 Degrees of Freedom.

Fallen Empire: Legions is often considered the spiritual successor to the popular Starsiege Tribes series of games. Noted for its fast-paced multiplayer action, the Tribes series of games were developed by Dynamix (later purchased by Vivendi and later again by Universal) from whence the founders and many current employees at GarageGames came.

Screenshot!

rokkitball.pngRokkitball:

Rokkitball is a team based game where team members try to get a ball into the other team's goal.

MarbleBlast.pngMarble Blast Online:

The latest version of a series of Marble Blast related IPs. Originally released in 2002, the cross-platform game Marble Blast was created with Torque Game Engine and has been published on Shockwave.com, Yahoo Games, and Real Arcade. Marble Blast Gold available on GarageGames' website and Marble Blast Ultra is currently an Arcade Hit title on Xbox LIVE Arcade. The newest in the series, Marble Blast Online, appears exclusively on InstantAction.com.

Thinktanks.pngThink Tanks:

Think Tanks is the online successor to Think Tanks for the PC. There are two modes in ThinkTanks: Deathmatch and Scrum. In these modes you can start a solo or team game. In Deathmatch, players try to shoot and destroy the other teams' tanks.

Zap.pngZAP! Zero All Productivity:

Zap is a game similar to the Zap! PC game. In this game there are five modes: BustIn, CTF (Capture the Flag), ZoneControl, Retrieve, Hunters, and ZapMatch.

Cyclomite.pngCyclomite:

The first game from Wideload Shorts, Cyclomite is an action/puzzle game that can be played competitively or cooperatively. Wideload Shorts is a division of Wideload Games development studio founded in 2003 by Alexander Seropian, the co-founder of Bungie and head behind the games Halo: Combat Evolved, Myth, and Marathon. Cyclomite is expected to launch on the InstantAction game platform in 2008.

galcon_featuredgame.pngGalcon:

Galcon is an RTS (real time strategy) game where players try to eliminate the enemy by sending ships to take over their planet.

InstantAction Medlemmer:

• Nasir91 (Legions, ZAP! og Marble Blast Online)
  • Smurfen (Legions)
  • Bruktbilen (Legions)
  • bombadilla (Legions)
  • Svinat
  • andrenilsen

Endret av evilleader360
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg som sitter med vista har hvisnok ikke god nok DX version :p

Prøv å oppdatere driverne dine ;). Hvilket skjermkort har du?

Jeg prøvde, men det her gidder jeg ikke når jeg ikke kommer meg forbi login screen engang...

Kunne du være litt mer konstruktiv og fortelle hva som feiler? ;)

-----

Smurfen, jeg har lagt deg til. Til dere som leser, brukernavnet mitt er: nasir91. Føl dere fri til å legge meg til.

32 spiller blir testet as we speak, her er lenken, bare å klikke så er du inne: http://www.instantaction.com/?p=c2hhemJvdD...t=1221306032213

Endret av evilleader360
Skrevet
Nok en website som krever enten IE eller FF. Nei takk, ellers takk.

Det er opp til hver enkelte å avgjøre, jeg respekterer din avgjørelse. Vil bare gjøre klar over at developerne pleier som regel å støtte de nettleserne det blir brukt mest av. Å bruke unødvendige ressurser for å ordne støtte til f.eks Netscape, Opera osv. er bare sløsing med penger og tid. Det blir for mye arbeid å holde styr over alle nettleserne, oppdatere, ordne bugs osv.

Driver og spiller nå, fint å spille med deg Smurfen, det var gøy ;).

Skrevet (endret)

Bruktbilen, jeg spilte med deg, ørkenbanen. Wow, var det din første match? I såfall gjorde du det skremmende bra, liker å holde meg i skyggen, har blitt en god sniper :D!

Blir noen med, bare diskusjon.no eller noe?

Endret av evilleader360
Skrevet
Bruktbilen, jeg spilte med deg, ørkenbanen. Wow, var det din første match? I såfall gjorde du det skremmende bra, liker å holde meg i skyggen, har blitt en god sniper :D!

Blir noen med, bare diskusjon.no eller noe?

hva er det du spilte der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...