carnilio Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Har bare lagt merke til att jeg ikke får stemt på avstemingen i det siste, uavhengig av hvilken nettleser jeg bruker(Prøvd i både IE, FF, og Chrome). Problemet er att jeg ikek får markert hvilket alternativ jeg vil velge, fordet om å trykke på "Stem" knappen leder meg til å se resultatene så har det ikke blitt resigstrert noe svar (Naturlig nokk om jeg ikke kunne velge noe alternativ?). Tenkte jeg bre skulle si ifra, og/eller spørre om det bare er meg som har problemer med dette elelr om fler har oplevd det samme, evt- funnet en løsning?
Karlstad Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Har bare lagt merke til att jeg ikke får stemt på avstemingen i det siste, uavhengig av hvilken nettleser jeg bruker(Prøvd i både IE, FF, og Chrome). Problemet er att jeg ikek får markert hvilket alternativ jeg vil velge, fordet om å trykke på "Stem" knappen leder meg til å se resultatene så har det ikke blitt resigstrert noe svar (Naturlig nokk om jeg ikke kunne velge noe alternativ?). Tenkte jeg bre skulle si ifra, og/eller spørre om det bare er meg som har problemer med dette elelr om fler har oplevd det samme, evt- funnet en løsning? Det er/var en kjent bug i IE6 når den ble laget, men det ble ordnet med en liten hack. Du har ikke deaktivert javascript eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå