Aldebaran_ Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Sånn uten videre har jeg mista lyd fra Windows-lyder samt volumikonet som skal være i sys-tray. Lydene lar seg heller ikke avspille i 'Egenskaper for lyder og lydenheter'. Filene er på plass i mappa i Windows. Det er huket av for 'Volumikon på oppgavelinja' men det vises ikke. Ingen maskinvarekonflikt. Bruker SoundMAX Integrated Digital HD Audio. Det er lyd når Windows mediaplayer brukes. Hva feiler?
Aldebaran_ Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Formater, hvis det er så viktig Venter til jeg får et bedre svar!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Akkurat det med volumikonet, kan du prøve å fjerne haken for å vise på systray -> Bruk -> også sette haken på igjen og Bruk. Angående lydene som er borte, så har jeg ikke noe tips å komme med. Aner ikke om det kaaaanskje løser seg ved å reparere systemet med xp cdn heller... ser frem til konkret løsning på akkurat dette.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 "Det er lyd når mediaplayer brukes" Men kan det likevel ha med driveren å gjøre mon tro?
1915 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 det går jo ant å PRØVE å reinstallere da. gaad. det at det er haket av men viser ikke er bare å hake bort og hake av igjen og bruk/ok så skal det komme fram i system try
Aldebaran_ Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 det går jo ant å PRØVE å reinstallere da. gaad. det at det er haket av men viser ikke er bare å hake bort og hake av igjen og bruk/ok så skal det komme fram i system try Det retter seg ikke bare med å huke av og på igjen. Hadde det vært så enkelt så hadde dette vært ok for lenge siden...
Aldebaran_ Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 reinstaller driver Hvor finnes driver da? CD kan ikke brukes da Windows er nyere enn cd-versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå