Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

No signal på skjermen! HJELP!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettop kjøpt ny byggepc, å har bygget den, men når jeg slår den på og kobler til skjermen min, kommer det bare "no signal"... Har dobbel/trippelsjekket alle ledninger og koblinger, og alt skal stemme 100%. alle vifter går rundt, å skjermkortet står skikkelig tilkoblet. Har også byttet rundt på rammen for å se om dette har noe med saken å gjøre, men det skjer fortsatt ingenting på skjermen min... Noen med god peiling som vet hva som kan være problemet?

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit skal teste det når jeg kommer hjem i dag.

 

Kan også si at det ikke kommer lys på tastaturet når jeg trykker på caps lock, eller lys i musa når jeg plugger i USB'en.

 

Vet ikke om dette har noe å si men. :)

 

Takk for hjelpen.

 

EDIT: jeg kjøpte denne spillpcen http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=2738 . Så jeg går ut ifra at alt passer som det skal.

 

Jeg har 2 skjermkort og har prøvd å koble ut ene, tatt av crossfiren, prøvd alle skjermutgangene.

Endret av SargatH
Lenke til kommentar
Kanksje du har et DOA hovedkort? Booter pcen(viftene øker i hastighet, en del lyder, harddiskene starter å spinne etc.)?

 

Ja stemmer det, viftene øker hastighet,

 

EDIT: vet ikke helt hva du mener med en del lyder.. men sånn vanlig :p ikke så veldig mye lyder egentlig, men harddisken g¨r vertfall

Endret av SargatH
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...