Gå til innhold

En "Bra " rp server.. Noen anbefaling?


Anbefalte innlegg

Jeg har prøved noraml/pvp serverne.. men De siste 2 månan før lich king så har jeg shikkelig lyst å prøve orlig warcraft rp,,

 

prøvde meg litt på moonglade, men de første 20 lvl med locken så jeg minimalt med det og etter ghostland så jeg det aldri det igjen...

noen som har noen Forsklag? eller good erfaring ?

 

Jeg er litt av en gammel veteran nor det kommer til wow, spilt med pauser i 3 år og har en lvl 55+ av omtrent alle klasses uanset mage da. "har aldri hatt en 70"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No har ikkje eg erfaring med andre enn Earthen Ring.

Men der har iallefall RP community vore aktivt i alle år.

 

Men tatt i betraktning at dette er ein server som har eksistert sidan dag 1, er det og mange som ikkje er så aktiv på Rp.

 

Dei fleste respekterer reglene og namnpolicyen.

 

så ignorerer du [Dirge] vitsen i trade, så vil du finne veldig mange aktive RP guild.

 

Blant andre stormwind city guard, Theramore Marines, Ironforge Guard, The Rose som er dei mest synlige. Og ein del lukka RP guilds.

 

Dei arrangerer titt og ofte events og det blir dreve fleire barer og pubber rundt om kring i SW.

 

sjekk og ut forumet til ER på wow-europe.com

Lenke til kommentar

Alle servere er den "beste" til RP, for de som har et fast community. Selv sitter jeg på Venture Co og RPer, men har vært innom Defias Brotherhood og SCarshield Legion. Vil si at det ikke har noe å si hvilken server du er på, men hvem du "henger" med og hvor mye du er villig til å gå inn for å RPe.

 

Hilsen Ayreen Stonemarsh, Dayroos Feralclaw og Ratesh Zo'ghob. ;)

Lenke til kommentar
No har ikkje eg erfaring med andre enn Earthen Ring.

Men der har iallefall RP community vore aktivt i alle år.

 

Men tatt i betraktning at dette er ein server som har eksistert sidan dag 1, er det og mange som ikkje er så aktiv på Rp.

 

Dei fleste respekterer reglene og namnpolicyen.

 

så ignorerer du [Dirge] vitsen i trade, så vil du finne veldig mange aktive RP guild.

 

Blant andre stormwind city guard, Theramore Marines, Ironforge Guard, The Rose som er dei mest synlige. Og ein del lukka RP guilds.

 

Dei arrangerer titt og ofte events og det blir dreve fleire barer og pubber rundt om kring i SW.

 

sjekk og ut forumet til ER på wow-europe.com

Eksisterer stormwind city guard enda? :love:

Lenke til kommentar

Må nesten si Argent Dawn er den beste servern til RP etter det jeg har sett ;p har spillt der 3 år snart hardcore RPer sammtidig som jeg PvEr BT og MH anyways Argent Dawn er bra server pårunn av commu og at ikke alle ødelegger RPen for andre som jeg har opplevd på ER..Argent Dawn har egen side argent archives som funker som en avis i spille :) hvis du lurer på no mer om servern lag en lvl 1 char og /w Citus

 

//Citus Sauroy

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...