Gå til innhold

må man bruke MSN klienten fra Telenor på Djuice nonstop


Digidice

Anbefalte innlegg

Jeg har Telenor Nonstopp med gratis MSN, men jeg sliter med at klienten er veldig treg og starte opp og treg ellers og.

 

Må man bruke deres klient for at di skal registrere at jeg har det gratis, eller kan jeg laste ned en MSN klient som Symbian selv og bruke ?

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Telenor Nonstopp med gratis MSN, men jeg sliter med at klienten er veldig treg og starte opp og treg ellers og.

 

Må man bruke deres klient for at di skal registrere at jeg har det gratis, eller kan jeg laste ned en MSN klient som Symbian selv og bruke ?

 

Bump

 

Lure enda på dette, Ringte Telenor i dag og di sa jeg måtte snakke med noen på dataavdelingen på mandag.

 

Så vist noen vet dette så hadde det våre veldig kjekt :)

Lenke til kommentar

For å koble seg på MSN? Da er svaret nei. Selv har jeg brukt eBuddy med stor suksess.

 

Jeg antar at telenors msn klient chatter gjennom en telenor server og således blir denne trafikken eksludert fra regningen, da må du eventuelt få server e.l. fra telenor. Kan ikke huske om man kan endre server i eBuddy.

 

//Torgeir

Lenke til kommentar

Nei ble dårlig nyhet der ja, måtte kun bruke den Djuice klienten som støttet til Nokia og noen andre telefonener.

 

Fatte ikek at di bare laget et til Windows Mobile da også, eller en konfigurasjon for en msn klient som virker for Windows mobile klienter.

 

Dårligt av telenor, da det også er en tjeneste jeg betaler for.

Lenke til kommentar
alle med djuice nonstop har gratis msn, dette er blitt inkludert i fastprisen på nonstop :)

Da kan jeg like godt spørre , hvordan får man det? sende sms med msn til 2000 feks?

 

Fant det :thumbup:

 

Har du et djuice-abonnement kan du bruke Windows Live Messenger på mobilen. Send MSN til 2244. Følg linken du får tilsendt og last ned programvaren.

 

Logg deg på med ditt Windows Live Messenger brukernavn og passord, som du vanligvis bruker på pc. Du får da opp kontaktlisten din og kan begynne å chatte.

 

:new_woot:

Endret av netted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...