Gå til innhold

unøyaktig prisguide


Anbefalte innlegg

Hva er kriteriene for oppdatering innen prisguiden?

 

Jeg er klar over at det er et ambisiøst og krevende prosjekt, og at prisen på minne flyter langt mer enn på annnen maskinvare. Likevel er det skuffende å se at prisene som er oppgitt i guiden ikke stemmer med det som er oppgitt på de respektive sidene (der er den mye høyere).

 

Jeg uttaler meg kun om PC133 256SDRAM ettersom det er det jeg er på utkikk etter etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


hasund skrev (2002-01-15 15:54):

Hva er kriteriene for oppdatering innen prisguiden?


Jeg er klar over at det er et ambisiøst og krevende prosjekt, og at prisen på minne flyter langt mer enn på annnen maskinvare. Likevel er det skuffende å se at prisene som er oppgitt i guiden ikke stemmer med det som er oppgitt på de respektive sidene (der er den mye høyere).


Jeg uttaler meg kun om PC133 256SDRAM ettersom det er det jeg er på utkikk etter etter.


 

Fint om du kan gi et konkret eksempel slik at jeg får sjekket opp dette. Normalt skal prisene oppdateres hver natt, og med mindre webshopene har endret prisen på varene i løpet av dagen skal prisene stemme. Etter det jeg vet har nattens oppdatering forløpt normalt...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Jeg så på de billigste produktene i PC133 256 SDRAM-kategorien.

 

Har ikke tid til å sjekke opp igjen alle disse nå, men Databutikken var hvertfall riktig, men på IT og Data og Compo sine sider (forutsatt at jeg var på riktige sider, oppgitte linker er døde) fant jeg ikke produktene.

 

For PCMax og alfatech var det ikke samsvar:

 

PCMax:

RAM-PC133-256mb DIMM (OEM e.l. USA)

Prisguide: 370

PCMAx hjemmeside: 550

 

alfatech:

256 MB DIMM (PC133)

SpecTek

Prisguide: 430

Alfatech hjemmeside: 569

 

Ellers takk for flotte og informative hjemmesider!

 

 

[ Denne Melding var redigert av: hasund på 2002-01-15 19:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...