Gå til innhold

Inspiron 8500


Anbefalte innlegg

Da gjenstår å se om jeg går får Dell Inspiron 8500 1024Mb, 2.2Ghz, Bluetooth, Trådløs PCI+Base, Combo DVD/CD-RW, GF4 64Mb og 40GB kr. 25000,- eller Acer TM 803LCi Centrino-Mobile-1.6 1024MB 40GB 15" 8/4/24/8x CD-RW/DVD, ATI 9000 64Mb kr. 28500,- (alle priser er med moms)

Hva ville dere ha valgt?

 

mvh

Kjetil

 

Aceren, garantert! Er raskere, har lenger batteritid (mye lenger) og utvikler mindre varme, som igjen fører til lavere støynivå. Tror den er mindre også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme prisene jeg finner, litt dårlig beskrivelse på selve webshoppen, men tittelen på varen spesifiserer nok... 1,3GHz koster bare 15.450.- og 1,6Ghz koster 19.314.- det er vanvittig stor forskjell...

 

må si at 1,3GHz frister noe jævlig

 

dem må forresten ha satt ned prisen idag, for igår kostet 1.3GHz ca 18.100.- ...

Lenke til kommentar

jaja...slikt kan det gå...dell er tomme for skjermer til I8500. I allefall i Asia. Min blir produsert i Malaysia, pga at jeg bestilte i New Zealand. Kan ta opp til en måned hørte jeg. Jeg kjefta litt på dama på dell, og hun skulle se hva hun kunne gjøre. Muligens skyve meg fram i køen. Håper på det. Skulle egentlig ha fått den på mandag som kommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...