Gå til innhold

Let's Play: FM07 - Morecambe


stonebro

Anbefalte innlegg

Inspirert av et par lignende tråder jeg har sett her (som tydeligvis har dødd ut) starter jeg en "Let's Play" i Football Manager 2007.

 

Laget jeg har valgt er Morecambe, som spiller i Conference National. Jeg husker jeg tok York City til Europa på en tidligere versjon av FM, så det blir spennende å se hvor realistisk dette er på '07-utgaven.

 

Målet med sesongen er selvsagt opprykk fra Conference. Ellers er målet å være i Premier League innen 2012, dvs. 6 sesonger. Så får vi se :D

 

Klubben har dårlig økonomi (bare £16k i transferfunds for hele sesongen), men spillerstallen er OK. Det fins også noen unge talenter på reservelaget og i nærområdet som kan hyres for en billig penge.

 

 

 

Spillet starter med en overraskende god preseason. To tap og fire seire er høyst godkjent, ett av tapene mot Championship-laget West Brom. 4-0 kalasseieren hjemme over League-Two baserte Wycombe var spesielt bra. Det har også vært veldig lite skader.

morec_preseas886.jpg

 

På screenshottet ser man også hvordan August ser ut. Skal blant annet ut mot utfordrer Aldershot borte i første kamp. Kan bli en nøkkelkamp allerede der.

 

To be continued. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bra start på sesongen, 3-2-0 på 5 kamper i August. :)

 

Starter med en thriller borte mot Aldershot, lå lenge an til å tape men utligna på frispark 1 minutt før slutt.

 

I kampen mot nyopprykka St. Albans får jeg først en kar utvist etter 9 minutter. Så brekker min beste vingspiller tåa i en duell. Spilleren jeg bytter inn blir skada senere i kampen i en duell med samme spiller. Råtasser. Til tross for dette og et mål imot snur vi kampen og vinner 2-1.

 

Neste kamp får jeg igjen en midtbanespiller skada, men denne gangen får motstanderen en utvisning og det blir 3-1 seier.

 

Nå har jeg tre skader og en suspensjon på 4 midtbanespillere, så siste kamp blir en kjedelig 0-0 uten et eneste skudd på mål.

 

morec_aug06893.jpg

 

Et par vanskelige kamper i September, først og fremst borte mot hittil ubeseirede Woking.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Da var halve sesongen spilt, og dette går jo riktig så bra. Selv om jeg har tapt et par kamper mot bunnlag, spiller laget såpass stabilt at vi nå har en solid ledelse på tabellen.

 

I tillegg har vi vært heldige med FA-cup trekningene, der vi har slått Bristol Rovers som sliter i League 2, og St.Albans som er et bunnlag i Conference. Har også gått videre til 2. runde i FA Trophy etter en seier over York.

 

Har sikra meg en ny spiller som er på plass 1.7.07. Argentineren Marcelo Sarmiento kommer fra Southamption og skal kunne være en klassespiller i League 2 (regner med at jeg rykker opp nå).

 

morec_halfses628.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...