Gå til innhold

Harddisk skuffe til Antec P180


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Har nylig kjøpt nytt skjermkort, store nerver og gledestårer når jeg fikk det i posten prøvte jeg og stappe det inn i PCen - Det passa jo ikke?! Hva! NEIII!

Gledestårer skifter til gråt, og hyl. Hvem kunne trodd at et Gainward Geforce 260 skulle være så langt?

Det er den midterste harddisk skuffen som står i veien for enden av skjermkortet, så tenker jeg - Tja kanskje dra ut den og stappe alle harddiskene i den nederste skuffen ettersom antec towers har mulighet for harddisk skuffe i midten av kabinettet og i en underdel som er del med en kjekk stålplate for og forhindre varmen fra harddisker går opp til cpu, gpu og chipset. Se bilde.

 

Antec_PC_Case_P180_Advanced_Super_Mid_Tower_Inside.jpg

 

Etter masse frustrasjon og hodekløing har jeg funnet frem til at jeg kanskje har kastet den nederste harddisk skuffen ( Hvem har sagt fremtids tanker er greit og ha? )

Jeg har allerede en Thermaltake iCage i 5,25" cdroms hullene stappa full med harddisker så det er heller ikke en mulighet :(.

 

Så er spørsmålet - vet dere om det er mulighet og få en ny slik en noen steder?

Har surfet litt på antecs sider, sendt utallige mailer men enda ikke noe svar eventuelt resultat etter en uke. Bra kundebehandling antec!

 

Eventuelt er det jo mulig hvis en av dere karer har en slik harddisk skuff liggende som jeg kan kjøpe, er villig til og betale endel for den ettersom eneste utvei er og kjøpe nytt kabinett hvis jeg ikke får tak i en ny....

Ja, jeg har endel harddisker og kjører det i raid så og ta ut noen er helt uaktuelt.

 

 

Uansett, håper dere har hatt en god latter på min bekostning for mine utrolige egenskaper til og kaste ting jeg trenger i fremtiden...

Og takk for hjelp jeg kommer til og motta :)

 

Mvh

Kim Andre \ Azykee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...