Gå til innhold

Hvordan lager jeg Robot Arena 2 server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å sette opp en Robota Arena 2 server så jeg og noen kompiser kan spille sammen evt andre folk. Men lurer på hvordan jge skal få det til, vist det er en spesiell port jeg skal åpne så please si meg hva den er :p

Har prøvd å bruke hamachi også men vet ikke hvordan jeg bruker hamachi, har ikke fått det til i noen andre spill heller. Kanskje noen kan forklare meg hvordan jeg bruker hamachi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst til å sette opp en Robota Arena 2 server så jeg og noen kompiser kan spille sammen evt andre folk. Men lurer på hvordan jge skal få det til, vist det er en spesiell port jeg skal åpne så please si meg hva den er :p

Har prøvd å bruke hamachi også men vet ikke hvordan jeg bruker hamachi, har ikke fått det til i noen andre spill heller. Kanskje noen kan forklare meg hvordan jeg bruker hamachi?

Lag et nettverk, be kompisen din komme i den. Host en LAN server, be vennen din følge etter. (Istedet for å se på "internett", må du eller vennen din inn på filter og bytte til LAN i og med at Hamachi bruker virtuell LAN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...