Gå til innhold

Noen kritikker på Spore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte spore ufattelig godt =) spiller på normal og har nettopp (fem min siden faktisk) lagd en liten koloni ved siden av noen onde som jeg skal utrydde (vet ikkje om alle møter disse, men lar vær å si navnet, eventuelt hva som har skjedd) Creature, tribal og space age er de feteste imo, og space age er den beste noen sinne =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bortsett fra litt FOR triggerhappy sivilisasjoner i romdelen, så synes jeg Spore er et flott spill. Digger å se evolusjonen av dyret en kontrollerer gjennom de ulike nivåene, samt å utforske (og tillintetgjøre) alle de merkelige vesnene en vil se på sin reise gjennom spillet. Likte spesielt creature, tribe og civilization-delen. Gøy at en har reelle valg i spillet - at en kan velge mellom å være hensynsløs morder eller forholde seg litt mer sivilisert.

At en kan designe sine egne biler, båter, fly etc er bare superkult. :)

Endret av djorgen
Skrevet

Spillet handler mye om og bruke kreativitet da, må ikke glemme det. Tror de fleste ikke liker spore fordi det ikke har noe "story" da blir det fort kjedelig (vil jeg da tru) + at ting gikk veldig fort gjennom Stadiumene fra Cell til Space. Men spillet handler rett og slett om og lage sitt eget dyr og bruke kreativiteten gjennom alle fasene. og til slutt fly rundt i det ENORME verdensrommet. Helt villt hvor stort space stadiumet er er helt overrasket hvor stort det egentlig er selv om jeg har hørt mye om det før.

Det jeg vart litt skuffet over er at når man først kommer i space age så får man ikke gjøre noe annet enn og suse rundt i ufo'en sin. man får ikke lande på bakken engang og gå ut. da må man velge New game.

Mitt syn på Spore så syns jeg det virkelig er et godt spill, siden jeg da liker og bruke kreativiteten mye. har i alt laget rundt 80 egne creatures og slikt :!: visst noen er intressert i og ta en titt på hva jeg har laget så søk på bruker; Freaky

og btw, spore koster 299kr på elkjøp. det er veldig lite penger for et passende bra spill :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...