Gå til innhold

Problemer med utorrent


oiqbal

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Første problemet er at utorrenten min plutlslig krasjer og lukker seg hele tiden. Andre problemet er at den laster ikke ned mer enn 12 kb/ sek. Har prøvd det med forskjellige torrents med flere seedere. Men det hjelper ikke. Porten er åpen og det funker.

 

Veit dere hva feilen kan skyldes? Skal jeg slette utorrent og prøve et annet program. Eller er det mitt antivirus program som har skylda i krasjen til utorrent? Bruker Norman Internet Security.

 

Setter pris på hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står det noe i feilmeldingene når uTorrent kræsjer? Eller bare lukker den seg plutselig?

 

Den lukker seg bare, ingen feil melding. Prøvde BitLord så fungerte den helt fint, og lastet ned også helt fint. Hvorfor skulle den være bannet? Men jeg vil gjerne tilbake til utorrent, da jeg har brukt den ganske lenge.

Lenke til kommentar
Står det noe i feilmeldingene når uTorrent kræsjer? Eller bare lukker den seg plutselig?

 

Den lukker seg bare, ingen feil melding. Prøvde BitLord så fungerte den helt fint, og lastet ned også helt fint. Hvorfor skulle den være bannet? Men jeg vil gjerne tilbake til utorrent, da jeg har brukt den ganske lenge.

 

Sorry dobbel post, veit ikke hvordan jeg sletter den andre posten min. Men jeg har prøvd Vuze, den gjør maskinen min drit treig, har seff 2GB minne.

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...