Gå til innhold

Ryanair feil nasjonalitet


fosamax

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise med ryanair onsdag 10.09. Jeg valgte Online check in for å spare noen kr.

Når jeg sjekket inn fikk jeg ingen mulighet til å sette inn nasjonalitet er også 110% sikker på at jeg ikke har gjort det tidligere, jeg fikk bare muligheten til å legge inn passnr når jeg bestillte, og det står helt korrekt på boarding passet.

Men Nasjonalitet er IRELAND???, jeg har norskt pass og passnummeret og alt annet er helt riktig utenom nationality.

Får jeg problemer på flyplassen siden jeg har et norskt og ikke irsk pass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det kan være et problem eg tro. Eg anbefaler å ringe dem asap, fordi hvis du er ikkje tillat å fly pga. din feil vil du ikkje få pengene tilbake.

Nå fant jeg ut at Passet mitt er gått ut ifølge boarding passet.

Skal nok ta også ringe dem, men det kommer til å svi i lommboka 12.80kr i minuttet, oooh.

Lenke til kommentar

Valget er ditt: vil du risikere å tape fly og penger mot 12.80 kr i minuttet ?

 

Failure to present valid photo-ID matching the names on your reservation will result in your being refused check-in.

 

We reserve the right to cancel your reservation and to deny you boarding if you do not comply with the above.

Endret av Edel
Lenke til kommentar
Valget er ditt: vil du risikere å tape fly og penger mot 12.80 kr i minuttet ?

 

Failure to present valid photo-ID matching the names on your reservation will result in your being refused check-in.

 

We reserve the right to cancel your reservation and to deny you boarding if you do not comply with the above.

 

Altså Photo-ID(Pass) matcher med navnet mitt på bestillingen, det gjør den jo.

Men tror jeg skal betale 80kr i skranken og få et skikkelig boardingpass enn å snakke med ryanair.

Takk for svar da!

Lenke til kommentar

Du kommer deg ikke langt om du har ett pass som er gått ut på dato, du må vise gyldig legetimasjon når du skal gå ombord på flyet, uten det. Kommer du deg ingen vei, om du skal reise til utlandet vil jo også tollmyndigheten/politiet sjekke at passet ditt ikke er gått ut på dato o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...