degos1 Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har et irriterende problem med min data. Jeg vet ikke hvordan jeg fjerner det, og nå er gode råd dyre. problemet: Hver gang jeg er inne i wc3 og spiller, rebooter datamaskinen automatisk. Jeg spiller ikke lenge. Ca 30 min før den får tulltak. Jeg vet ikke om det har noe med _MASKINEN_ å gjøre, men jeg har konstant 40 grader på cpu'en. cpu: xp 1700 ram: 256 ddr-ram skjermkort: integrert geforce 2 mx 32 ram OS: windows XP oppløsning i spillet: 640*480*16 osv. vær så snill og svar meg på dette, dette irriterer. martin sleipnes - teh frustrated one.
IntelAmdAti Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 jeg har samme problemet, men hos meg klikker det etter under en minutt spilling, jeg har geforce2 også, det er ganske mange som har problemer med geforce2 har jeg merket, men det kan jo være noe annet som gjør det også. jeg vet ikke desverre .
degos1 Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Skrevet 23. mars 2003 herregud.. det blir for tåpelig at et så bra spill skal bli "ødelagt" av en så "dårlig" pc.. ;> uansett. En av dere proffer som vet noe om dette, svar! HJELP!
Code 47 Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 enten er det skjermkortet eller Cpu som går varm....for varmt maskinen restarter
degos1 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 ok. oppdatering. Dette skjer bare på battlenet. ikke på lan-game eller custom-game.
Defender Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Sjekk feil loggen din. Hadde også noen prob med WC3, men de var minne relaterte. Fikk da en meget oversiktelig log. Loggen kan du se på ved å høyreklikke my computer - manage (eller behandle på norsk) - deretter log (hendelsesliste) og program til slutt, let etter feilmeldinger som har skjedd.
Macint0sh Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Det første du må gjøre er å ordne maskinen slik at du kan lese blåskjermen, dvs at maskinen ikke tar en omstart automatisk. Uten å vite feilmeldingen er det lite en kan hjelpe deg med. Jeg har vært borti noen lignende problemer før, og da var det som noen andre allerede har nevnt minnerelatert. Forsøk å øke størrelsen på det virtuelle minnet ditt og opprett eventuelt pagefilen på nytt.
zeox Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 hvis du har en snarvei til warcraft, så der det står målmappe, legger du til -opengl . da skal det fungere....... :wink:
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Hvis du har noe minnerelatert, så kan det også være mulig at WC3 ikke liker at du f.eks har RAM i slot 1-2. Jeg måtte faktisk bytte fra 1-2 til 1-3 p.g.a WC3, det rareste jeg har vært borti. :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå