eminem1 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hello.. Jeg har laget to nye kolonier, men det skjer ikke noe? Hvordan tjener jeg penger/krydder? Jeg får jo hellet ikke bygget noe?
Kharan Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Bygg ut startplaneten din så mye du kan, ikke glem å investere i turrets for forsvar. Finn naboene dine og selg krydder til dem, start handelsruter når du kan, og utfør oppdrag for dem. Da vil du se at lommeboken ikke er så slunken lenger.
Sanux Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) og når du har fått et par allianser så kan du som meg: kjøpe feks lilla krydder hos den ene parten og selge til den andre for 10x beløpet =) kjøpte nettopp 50 stk for kanskje 180 000 og tjente vel 6 millioner =) EDIT: og det som selvfølgelig skjedde like etterpå (også oppretta 6 kolonier) var PC-reboot de må seriøst få fiksa Auto save... glemmer fort å save, så husk på det!!! enda en ting du må gjøre planeten mer beboelig, altså bruke diverse verktøy for å få klimaet på topp sånn tror d var alt Endret 5. september 2008 av SaNux
eminem1 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Takk for svar! Men har kommet i 2 kriger med de to ved siden av meg og hvordan kan jeg gjøre slutt på dem/krigen?
Sanux Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 1. spør om fred 2. gi de gaver =) er bare i krig med 2stk =) grox og en anna rase:p
eminem1 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Hvis jeg besøker dem, så skal de ha mye penger, kan ikke gi/spørre om noe annet! Men skal se om jeg klarer det nå som jeg kan få litt penger
eminem1 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Det funket fint vettu.. Men hva heter det jeg må kjøpe for å få terra sakene høyere på kloder? finnes i T1, T2 og T3
ezkoo125 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 jeg har spillt gjennom delen hvor jeg utvikler mitt monster å hjernen. den er fullt utviklett men spillet går over til en annen kamera vinkel etter det har hendt, blir det slik hele tiden?
Sanux Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 etter skapningsfasen så kommer stammefasen, og derfra og utover så holder kamera vinkelen den samme typen vinkel @ eminem1: du må få inn 3 forskjellige planter (liten, medium, stor) og 2 planteetere og 1 kjøtteter... så sørg for å ha 3 små planter, 3 middels og 3 store ( 3 av alt egentlig)... og jeg mener 3 forskjellige plante typer =) og dyr.
eminem1 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 etter skapningsfasen så kommer stammefasen, og derfra og utover så holder kamera vinkelen den samme typen vinkel @ eminem1: du må få inn 3 forskjellige planter (liten, medium, stor) og 2 planteetere og 1 kjøtteter... så sørg for å ha 3 små planter, 3 middels og 3 store ( 3 av alt egentlig)... og jeg mener 3 forskjellige plante typer =) og dyr. går jeg fra T1 til T2 da?
eminem1 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Det er lett, tror jeg Tror det bare er å plassere en koloni der...
Sanux Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 du må også bruke Atmosfære verktøy for og gå til t2 og t3 (+/- av atmosfære, +/- av tempraturer) du finner verktøyene hos "forhandlere", nesten overalt =)
Kharan Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 For ikke å glemme å plassere ut planter og dyr slik at økosystemet skal fungere. Men det er egentlig gratis da du stort sett kan plukke med deg disse fra alle planeter som støtter liv.
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Blir litt forvirret av Spore jeg. Har en oppgave i å få atmosfæren bra nok til å ha planter osv der, men den atmosfæresaken hjelper jo ikke. Er det mer man skal gjøre?
iNeo Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv.
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv. Takk.. skal forsøke
Joney Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv. Eller du kan bruke "Staff of life" for å få planeten til T3 umiddelbart.
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv. Eller du kan bruke "Staff of life" for å få planeten til T3 umiddelbart. Hvordan får man tak i det? Et verktøy som man får etterhvert?
Joney Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 (endret) Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv. Eller du kan bruke "Staff of life" for å få planeten til T3 umiddelbart. Hvordan får man tak i det? Et verktøy som man får etterhvert? Kom deg inn i midten av galaksen, så kommer det en ganske humoristisk filmsnutt og du blir tildelt "Staff of life". Mye styr med Groxfolka, men men.... kjør på. EDIT: fjerna film i quote. Endret 15. september 2008 av Joney
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå