Gå til innhold

Hvordan tjene spenn og krydder på spore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bygg ut startplaneten din så mye du kan, ikke glem å investere i turrets for forsvar.

Finn naboene dine og selg krydder til dem, start handelsruter når du kan, og utfør oppdrag for dem. Da vil du se at lommeboken ikke er så slunken lenger.

Skrevet (endret)

og når du har fått et par allianser så kan du som meg: kjøpe feks lilla krydder hos den ene parten og selge til den andre for 10x beløpet =) kjøpte nettopp 50 stk for kanskje 180 000 og tjente vel 6 millioner =)

EDIT: og det som selvfølgelig skjedde like etterpå (også oppretta 6 kolonier) var PC-reboot :( de må seriøst få fiksa Auto save... glemmer fort å save, så husk på det!!! :p

enda en ting :p

du må gjøre planeten mer beboelig, altså bruke diverse verktøy for å få klimaet på topp :) sånn tror d var alt :D

Endret av SaNux
Skrevet

Hvis jeg besøker dem, så skal de ha mye penger, kan ikke gi/spørre om noe annet!

Men skal se om jeg klarer det nå som jeg kan få litt penger

Skrevet

jeg har spillt gjennom delen hvor jeg utvikler mitt monster å hjernen. den er fullt utviklett men spillet går over til en annen kamera vinkel etter det har hendt, blir det slik hele tiden?

Skrevet

etter skapningsfasen så kommer stammefasen, og derfra og utover så holder kamera vinkelen den samme typen vinkel

@ eminem1: du må få inn 3 forskjellige planter (liten, medium, stor) og 2 planteetere og 1 kjøtteter... så sørg for å ha 3 små planter, 3 middels og 3 store ( 3 av alt egentlig)... og jeg mener 3 forskjellige plante typer =) og dyr.

Skrevet
etter skapningsfasen så kommer stammefasen, og derfra og utover så holder kamera vinkelen den samme typen vinkel

@ eminem1: du må få inn 3 forskjellige planter (liten, medium, stor) og 2 planteetere og 1 kjøtteter... så sørg for å ha 3 små planter, 3 middels og 3 store ( 3 av alt egentlig)... og jeg mener 3 forskjellige plante typer =) og dyr.

går jeg fra T1 til T2 da?

Skrevet

du må også bruke Atmosfære verktøy for og gå til t2 og t3 (+/- av atmosfære, +/- av tempraturer) du finner verktøyene hos "forhandlere", nesten overalt =)

Skrevet

For ikke å glemme å plassere ut planter og dyr slik at økosystemet skal fungere. Men det er egentlig gratis da du stort sett kan plukke med deg disse fra alle planeter som støtter liv. :)

Skrevet

Blir litt forvirret av Spore jeg. Har en oppgave i å få atmosfæren bra nok til å ha planter osv der, men den atmosfæresaken hjelper jo ikke. Er det mer man skal gjøre?

Skrevet

Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv.

Skrevet
Du må vente til å få de rette verktøyene, f.eks. verktøy for å øke/senke varmen og øke/senke atmosfæren, slik at den blir ca rett (innenforr T1 sirkelen) når den er innenfor den kan du plassere ut dyr og planter for å stabilisere atmosfæren, så gjør du det samme for T2 osv.

Takk.. skal forsøke :)

Skrevet

Eller du kan bruke "Staff of life" for å få planeten til T3 umiddelbart.

Skrevet

Hvordan får man tak i det? Et verktøy som man får etterhvert?

Skrevet (endret)

Hvordan får man tak i det? Et verktøy som man får etterhvert?

Kom deg inn i midten av galaksen, så kommer det en ganske humoristisk filmsnutt og du blir tildelt "Staff of life". Mye styr med Groxfolka, men men.... kjør på.

EDIT: fjerna film i quote.

Endret av Joney

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...