Gå til innhold

Slettet characterne mine.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke skulle få tilbake karakterene dine, så finnes det en enkel måte å levle fort opp på.

Lag deg en gjestekonto, og spill samtidig. Å bli level 40 på en 15 timers tid skulle ikke være så altfor vanskelig, med tanke på at du får, tja, 3 ganger så mye experience, tilogmed fra quester!

Så, kjør på!

Skrevet

Funker det ikke å lage en ticket og spørre om å få tilbake slettede accounter? Har i alle fall funket for meg før, da jeg slettet min horde character for å spille alliance. Angret selvfølgelig en uke senere og laget en ticket, tok rundt 45 minutter før jeg hadde horde characteren min igjen og kunne spille.

Skrevet

Kontoen min er suspended, så jeg kommer ikke inn for å sende en ticket. Den ble suspended da jeg slettet dem fordi de trodde at det var noen andre som hadde vært inne på kontoen min.

Skrevet
'allerede fått en av cpt, takk cpt :). Kan noen gi meg ipn til serverne? har feile i realmlisten min i wowmappen

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

Skrevet

takk takk :)

Har nå fått tilbake characterene, men uten gear, pga. jeg slettet det å -_-. Så nå sitter jeg her uten gear, artig. Noen som spiller på silvermoon eller kul tiras her?

Skrevet

er på kul tiras jeg. Nesten i samme båt jeg og. Jeg slettet ikke min chars, sluttet bare å spille fordi jeg ble lei. har sånn smått begynt igjen nå, og aner ikke hva jeg driver med.

Ble med i en gruppe til en plass jeg aldri har vært, og rota meg bort.

Har 2 lvl 70 men har startet en warrior bare for å finne ut hvordan ting fungerer

sleng en pm hvis du vill virre rundt sammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...