Slimda Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hvis du ikke skulle få tilbake karakterene dine, så finnes det en enkel måte å levle fort opp på. Lag deg en gjestekonto, og spill samtidig. Å bli level 40 på en 15 timers tid skulle ikke være så altfor vanskelig, med tanke på at du får, tja, 3 ganger så mye experience, tilogmed fra quester! Så, kjør på!
123321123321 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Funker det ikke å lage en ticket og spørre om å få tilbake slettede accounter? Har i alle fall funket for meg før, da jeg slettet min horde character for å spille alliance. Angret selvfølgelig en uke senere og laget en ticket, tok rundt 45 minutter før jeg hadde horde characteren min igjen og kunne spille.
Oook Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Kontoen min er suspended, så jeg kommer ikke inn for å sende en ticket. Den ble suspended da jeg slettet dem fordi de trodde at det var noen andre som hadde vært inne på kontoen min.
Oook Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Ellers hadde det vært en annen sak
Oook Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 Da var kontoen åpnet igjen. Noen som vil ta en Scroll of Resurrection på meg?
Cpt Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Da var kontoen åpnet igjen. Noen som vil ta en Scroll of Resurrection på meg? Sure, PM meg.
raWrz Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 (endret) kan godt gi deg Scroll of Resurrection jeg (10 dager gratis spilling woohoo) Endret 15. september 2008 av Submit
Oook Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 'allerede fått en av cpt, takk cpt . Kan noen gi meg ipn til serverne? har feile i realmlisten min i wowmappen
raWrz Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 'allerede fått en av cpt, takk cpt . Kan noen gi meg ipn til serverne? har feile i realmlisten min i wowmappen set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
Oook Skrevet 15. september 2008 Forfatter Skrevet 15. september 2008 takk takk Har nå fått tilbake characterene, men uten gear, pga. jeg slettet det å -_-. Så nå sitter jeg her uten gear, artig. Noen som spiller på silvermoon eller kul tiras her?
Konstabel Snabel Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 spilte først på silvermoon, så migrerte jeg til kul tiras :O spiller ikke lengre, tho
Entity extraction Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 er på kul tiras jeg. Nesten i samme båt jeg og. Jeg slettet ikke min chars, sluttet bare å spille fordi jeg ble lei. har sånn smått begynt igjen nå, og aner ikke hva jeg driver med. Ble med i en gruppe til en plass jeg aldri har vært, og rota meg bort. Har 2 lvl 70 men har startet en warrior bare for å finne ut hvordan ting fungerer sleng en pm hvis du vill virre rundt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå