Gå til innhold

Nokia 6300 eller?


nst

Anbefalte innlegg

Søsteren min skal ha en ny mobil da den nåværende er totalutslitt med teip her og der!

 

Hun vil ha en solid telefon, med god taletid, samt standbytid og gjerne litt bedre kamera(noe som ikke er så ekstremt viktig).

 

Hun har tenkt på 6120, 6300 og 6500 med tanke på utseende og funksjon.

 

Jeg har nå sett at det finnes flere tusenvis av under og overversjoner av disse telefonene.

 

Satte meg fast til 6300 siden den ble kåret som best, men deretter så jeg 6500. Den har åpenbart dårligere tastatur.

 

Er det noen som kan anbefale noe?

 

Ut av de nyeste modellene, så er det ingenting som frister.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm. jeg vil vel påstå at i min verden ville jeg utelukket 6500. den er pen ja, det skal den jammen ha. men den er ikke så veldig funksjonell. :hm: Erfaringsmessig så er det 6300 som selges mest, modellen har litt problemer med dårlig lyd under tale, men dette virker det som har blitt bedre nå!

6120 har jeg generelt ikke hatt noe tull me. og finnes i flere fine farger!

Lenke til kommentar

6300 og 6500 er ikke så veldig forskjellige. Motsetting til 6300 så kommer 6500 Classic med 3G og 1GB innebygged minne, og på 6500 Slide får du 3,2 megapiksler i kamera, samt 3G.

 

6120 Classic har mye av det samme som 6300 den også, men den har også fått 3G.

Den er også en Smarttelefon med Symbian programvare for de som liker det.

Smarttelefoner gir deg flere muligheter til og endre på telefonen, og legger inn lang mer avanserte programmer enn på de andre nevnte telefonene.

 

Men mange syntes smarttelefoner ofte er trege og tungvine og bruke. Personlig liker smarttelefoner fremfor vanlig "dumme" telefoner, men dette er litt smak/behov sak.

 

* TEST: Nokia 6300

* TEST: Nokia 6500 Classic

* TEST: Nokia 6500 Slide

* TEST: 6120 Classic

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...