Gå til innhold

trenger druid duel hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en restodruid speccet med insect swarm. Jeg trenger hjelp angående duelling og å overleve mot rogue og warrior. Egentlig burde dette hvert veldig lett, men jeg går ned fort som bare det. Noen som kunne laget en guide eller funnnet en.. e.l?

Ville vært veldig fint.

Jeg kan dø bare jeg har en dårlig gearet rogue/war på meg, får bare det ikke til. Andre klasser går fint

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Jeg er en restodruid speccet med insect swarm. Jeg trenger hjelp angående duelling og å overleve mot rogue og warrior. Egentlig burde dette hvert veldig lett, men jeg går ned fort som bare det. Noen som kunne laget en guide eller funnnet en.. e.l?

Ville vært veldig fint.

Jeg kan dø bare jeg har en dårlig gearet rogue/war på meg, får bare det ikke til. Andre klasser går fint

Takk

Der var det mye du :p Men takk for at du svarte anyway

Skrevet (endret)

Sorry, må ha skjedd noe med linken. http://www.wowwiki.com/Druid:_How_to_Kill_a...

Den skal være riktig.'

EDIT: Omg, forumet gjør om de tre prikkene i enden av URL-en til to prikker og et punktum etter linken. Irriterende ...

EDIT2: http://www.wowwiki.com/Druid:_How_to_Kill_a...#Warrior Sånn da, bare scroll opp og ned der så skal det funke ;)

Endret av Gersh L
Skrevet

Ville vært veldig fint.

Takk

Får du sendt den riktige da?

Skrevet

Ville vært veldig fint.

Takk

Får du sendt den riktige da?

Takk for hjelpen=) Noen som har noe annet? syntes alt som stod der var "grunnleggende" ^^ :p

Skrevet (endret)
Rogues: Bare glem det.

Hæh? Glem det? Nå jeg skal nevne at det er bare en Rogue som har slått meg ordentlig flere ganger?

Start i BEAR og ikke Cat Form. Bruk timing bra, fake-cast og hold øye på energyen/CDs. Bruker du Nature's Grasp er det 100% sikkert han tror du vil hoppe ut(Cloak of Skill, trinket(lol), shadowstep eller racial) så er det bare og hoppe rett inn i bear igjen. Så kan du gå ut og HoTe deg opp(kast Faerie Fire først selvfølgelig). Lacerate og Demo Shout er fine når du er i bear.

Kommer vel fra litt feil person PSV, du dør jo alltid mot warriors ;)

Eid :D

Endret av Lednar
Skrevet (endret)
Kommer vel fra litt feil person PSV, du dør jo alltid mot warriors ;)

Det var da vitterlig snakk om duel her, grunnen til at jeg aldri tar rogues er fordi det er så lett for rogues å resette* (mao. få spist) matchen.

Endret av PSV
Skrevet

Kommer jo ann på hva slags gear du har... si at du har 5/5 merciless eller bedre, i tillegg til de andre pvp delene, burde du overeleve lett mot rogues

Skrevet

Spørs på speccen, 13/11/37 eller andre resto varianter med insect swarm spiser rogues til frokost i duels. Hold oppe IS, moonfire, faerie fire og abolish. Som restokin (34/0/27) kan det være litt verre hvis du først kommer i en dårlig posisjon, ellers skal det stort sett gå greit. Unngå for all del at roguen får stacket wound.

Se opp for evasion når du skal bruke bash. Skader ikke å få opp en demo roar når du først er i bear. Har du roguen i 6 sek cyclone Regrowth - > Starfire - > Moonfire. Bruk NG tidlig for å få roguen til å blåse clos. Unngå at roguen restealther, så provoser frem clos tidlig. Ta på ny FF etter hver clos.

Warriors skal du ta uavhengig av spec. Fakecasting er nøkkelen. Lettere som restokin, men går som full resto og. Er du tauren er warstomp - > cyclone / roots en sikker vinner. Warriors er lett å kite, hold oppe IS / MF og se opp for spellreflect, counter med rank 1 FF eller lignende. Demo roar er bra her også. Eneste som skal drepe deg er en uheldig rekke med macestuns.

Prøv restokin speccen, mye gøyere enn full resto og en drøm å gjøre dailies / solo content med, i tilegg til å være svært bra i PvP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...