ZyNTaX_1337 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Se her: Cheat Codes While playing, press [CTRL] + [sHIFT] + [C] to bring up the cheat entry screen. Type any of the following cheat codes for the desired effect. Code: Result: addDNA Increase DNA Points freeCam Free Camera Mode freedom [on|off] Toggle Editor Complexity Limits levels Level Cheats moreMoney Increase Money help List All Cheats refillMotives Replenish Health/Motives spaceCreate Unlock Creation Tools in Space unlockSuperWeapons Unlock All SuperWeapons setConsequenceTrait Sets Trait to Determine Super Powers Endret 4. september 2008 av ZyNTaX_1337 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Disse Fucker(funker) Ikke! Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ifølge www.gamefaqs.com skal disse funke. Du har også en finn Trainer +21 på Gamecopyworld (Med +21 mener jeg hvor mange handlinger man har i den). Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kan noen forklare meg hva trainer tingene er? Lenke til kommentar
black-light Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Ja et slikt consol sytem husker jeg fra the sims og slikt. Men for å få disse kodene til å virke må du skrive dem in på rett tidspunkt slik som addDNA må skrives inn mens du er i skapermodus og lager en skapning. Endret 19. september 2008 av black-light Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan noen forklare meg hva trainer tingene er? I prinsippet er det i mange instanser et program som bare simulerer en tastaturkombinasjon etter det jeg har skjønt. Gta for eksempel har mange forskjellige koder, og en trainer skriver disse kodene inn for deg. Dette kan man se når man velger en effekt i en trainer, så ser man at det skjer ting i spillet man ikke har valgt selv (hvis for eksempel en kode inneholder bokstaven "V" og i gta er "V" knappen for å bytte kameramodus. Da ser man at kameraet endrer seg når koden skrives inn.) Det er vissnok ikke bare sånn det funker. Tror det er noen som gjør ting man ikke kan gjøre uten trainer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå