Gå til innhold

Teaser: Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette kommer til å bli veldig bra. Gothic 3 er et av mine absolutt favorittspill. PB er utrolig dyktige på å lage en interessang verden. Rundt hvert hjørne er det noe spennende. Har akkuart kjøpt inn Gothic 2 også, siden jeg har hørt at det skal være enda bedre :) . Gleder meg stort til Risen kommer, men det er vel desverre en god stund til. Men da får de forhåpentligvis laget det ferdig og luket vekk de fleste bugger, noe Gothic 3 ikke var da det ble sluppet.

Lenke til kommentar

Temmelig random teaser ja.

 

Tror dette kommer til å bli veldig bra. Gothic 3 er et av mine absolutt favorittspill. PB er utrolig dyktige på å lage en interessang verden. Rundt hvert hjørne er det noe spennende. Har akkuart kjøpt inn Gothic 2 også, siden jeg har hørt at det skal være enda bedre :) . Gleder meg stort til Risen kommer, men det er vel desverre en god stund til. Men da får de forhåpentligvis laget det ferdig og luket vekk de fleste bugger, noe Gothic 3 ikke var da det ble sluppet.

Tør jeg anbefale Gothic 1 og? :)

Uforståelig for meg at du synes Gothic 3 var så bra. Det hadde jo ingen balanse og en hærskare med bugs. Du får ok en ny ener etter du har spilt gjennom 2'ern.

 

Blir hvertfall spennende å se hva de får til med Risen. Kan bli veldig bra. =)

Lenke til kommentar
Temmelig random teaser ja.

 

Tror dette kommer til å bli veldig bra. Gothic 3 er et av mine absolutt favorittspill. PB er utrolig dyktige på å lage en interessang verden. Rundt hvert hjørne er det noe spennende. Har akkuart kjøpt inn Gothic 2 også, siden jeg har hørt at det skal være enda bedre :) . Gleder meg stort til Risen kommer, men det er vel desverre en god stund til. Men da får de forhåpentligvis laget det ferdig og luket vekk de fleste bugger, noe Gothic 3 ikke var da det ble sluppet.

Tør jeg anbefale Gothic 1 og? :)

Uforståelig for meg at du synes Gothic 3 var så bra. Det hadde jo ingen balanse og en hærskare med bugs. Du får ok en ny ener etter du har spilt gjennom 2'ern.

 

Blir hvertfall spennende å se hva de får til med Risen. Kan bli veldig bra. =)

 

Tror faktisk jeg har Gothic 1 også. Kjøpte den pakken som het Gothic Universe, selv om jeg hadde collectors edition av Gothic 3 fra før. Men leste at Gothic 1 var så klønete styring på, så vegrer meg litt for å teste det. Men grunnen til at jeg liker Gothic 3 er at jeg synes bare alt er helt perfekt. Liker veldig godt grafikken, musikken, stemmene, questene, valgene, områdene. Ja, alt egentlig. Er ganske tålmodig når det gjelder bugger, så det stoppet ikke meg fra å spille Gothic 3 da det kom ut, selv om det var en del quester som ikke var mulig å fullføre :p . Skal også sies at jeg begynnte ikke å spille RPG-spill før for rundt 2-3 år siden. Selv om jeg har spillt spill siden NES kom hadde aldri RPG-spill fattet min interesse. Kan jo også være derfor, siden jeg ikke har spillt så forferdelig mange RPG-spill, at jeg synes Gothic 3 er utrolig bra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...