Gå til innhold

registrere i tekstdokument, hvlket millisekund en knapp ble trykket.


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å skrive en kode i vb, hvor vb registrerer avstanden mellom hvert trykk på en command_button i millisekunder og registrerer dette i en tekstfil

 

Tekstdokumentet kan f.eks hete tufsen.txt og jeg ser for meg at den får følgende innhold, etter å ha kjørt koden skrevet i vb og 6 trykk.

 

first

ms 1000

ms 2000

ms 800

ms 500

ms 4000

 

mvh bt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sett careten på ordet StreamWriter og trykk F1

ikke glem at F1 på mange tastatur er skjult for brukeren. Den er faktisk påtrykket på nedsiden i fronten av tasten og er derav veldig vanskelig å se. Det at det på noen tastatur faktisk er påtrykket ordet "hjelp" har selvsagt ingen betydning i så måte. Og derfor vil det umulig hjelpe noen å trykke på tastene F og 1 for å "simulere" nevnte tastetrykk.........

 

jaja..

Lenke til kommentar

Siden jeg driver med utvikling, har tastaturet mitt en egen Code og Graph knapp.

Behold! (kom litt dårlig frem av det bilde der, fordi det er litt mørk nå, men den er der en ville forventet å se Alt og Ctrl på non-1337 tastatur, og på über-n00b så ville en forventet å se Ctrl og Windowstast)

 

post-31659-1220904849_thumb.jpg

 

 

F tastene er plassert på hverandre, for enklere tilgang. Genialt! jeg bruker jo F taster SÅ UTROLIG MYE!!! skulle ønske jeg kunne bade i F taster.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
Pøh

 

Intrikate fetisjer heter det

Jeg synes dette var en glitrende ide. Hvorfor kan ikke ALLE F tastene være på en og samme tast!! Så utrolig mye enklere da. Uansett hvilken Ftast du har behov for så kan du bare trykke på den samme tasten. Hmm - Dette kan utvides. Det optimale tastaturet vil jo være et tastebord med bare EN knapp!!!! Og har du en skikkelig kjapp repetering på tastaturet så vil du jo skrive all kode mye kjappere en om du skulle måtte bruke LFT metoden. Noen bare MÅ ta patent på den ideen....

 

ps: Håper Wubbable ikke tok innlegget mitt om "skjulte" taster på alvor ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...