Gå til innhold

Kanskje T720i ?


SuperJo

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg er nå for tiden den delvis lykkelige eier av en T300... Praktisk og grei og det der.... Men den har vært på service p.g.a bugs en gang før...og nå driver den og klikker igjen....Derfor vurderer jeg sterkt å bli kvitt den / skifte telefon...

 

Har derfor lukta litt på T720 / T720i.. På papiret ser det jo en som en tlf. med gode specs. MEN hvordan er den i praksis ? Solid ? Kjapp å skrive med? slipper å vente på bokstaver når du skriver SMS ( det må jeg med T300 ) ? hvor stort Minne ? hva kan lagres av SMS, bilder, lyder, kontakter osv. ?

Kjapp i menyene ? Batteritid? Polyfonisk kvalitet? Kjipt med utvendig antenne ?

 

Meget takknemlig for alle svar !

Tar gjerne i mot svar om alt som dreier om praktisk bruk avT720/T720i :)

 

Bortsett fra FutureX Spam da :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har en T720... den er ikke treig å skrive SMS med, men kansje litt treig i menyen og videre ikke mye da... man kan få bildemeldinger fra nokia og det er bra polofyniske ringetoner... antenen plager ikke meg det grann, merker ikke at den er der, for den er jo relativt liten når jeg lukker den.. det er god skjerm oppløsning og bra farger...

 

den er veldig solid.. mistet den i bakken flere ganger og fått en del vann på seg men den virker fortsatt;)

Lenke til kommentar

når det gjelder minnet på t720 så er det ganske dårlig, stor kapasitet på tlf nr. men på mld er det kun sim kortet som gjelder på inboxen, utboksen derimot lagres på telefonen, altså 80 mld på utbox og 12 på inbox. Prøvde og å laste ned fullversjonen av motoGP men det var det ikkje plass til. slettet ein del programmer og prøvde igjenn, men det gjekk ikkje.

 

huskelappane på t720 er veldi ustabile........ plutseli pipe dei til alle døgnets tider og ikkje når dei skal.

 

Skjermen utpå t720 tlf'en min klikka heilt etter 5mnd og håper å få ny tlf fra der eg kjøpte den.

 

håper då på t720i, der har dei retta på masse av bugso og lagt til mms. Der er også inboxen på tlfen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...