Gå til innhold

¨Blir ikke kvitt hamachi. HJELP *løst*


Gjest Slettet+212343

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Hei. jeg og en kamerat har anskaffet oss hvert sitt eksemplar av company of heroes og skulle sette oss til å spille litt via hamachi. siden vi ikke fant hverandre på lobbyen, og jeg hadde hørt noe om at de nyeste versjonene ikke var de beste for "linking", så slettet jeg hamachi for å legge det inn på nytt. problemet var at uninstalleren fant ikke installasjons loggen, så den kunne ikke fullføre avinnstallasjonen. dermed slettet jeg det på gamlemåten: søkte opp alle hamachirelaterte filer og slettet dem manuelt. så kom det verste: jeg leter opp den versjonen av hamachi som etter sigende er den beste for nettspill, og kjører i gang. det går helt til installeren gir meg beskjed om at versjon 1.0.1.5 finnes på maskinen, og spør om jeg vil kjøre på med en oppdatering. velger jeg ja, installeres oppdateringen, men ikke selve .exe filene og det som hører med. velger jeg nei, skjer naturligvis ingenting.

 

hvordan i alle dager skal jeg få innstallert hamachi igjen, på en skikkelig måte??

 

for ordens skyld: jeg har prøvd å renske registeret, søke opp alle hamachi filer (dukker opp i windows/prefetch) og slette dem, samt restart.

 

(og ja, vi spiller med originale spilldisker, så dette er fullt og helt lovlig)

 

håper på raskt svar

 

dette ordnet seg

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...